Instagram stílusom és egyéb történetek a gardróbomból

by - május 28, 2018

Instagram-on és a blog Facebook oldalán is időről-időre megmutatom nektek a kedvenc összeállításaimat . Nagyon örülök, hogy az utóbbi időben egyre több alkalmam nyílik kicsit csinosabban öltözködni, mert bevallom, hiányzott, hogy viselhessem a rég elfeledett kedvenc darabokat. A visszajelzéseitek alapján úgy vettem észre, hogy szeretitek a divattal és a saját stílusommal kapcsolatos posztokat, ezért ebben a bejegyzésben megmutatok néhány dolgot, amit kifejezetten szerettem ilyen téren az utóbbi időben.


 - A tökéletes háncstalpú -

Egy nagyon impulzus vásárlás eredményeként szereztem be tavaly ezt a háncstalpú szandált a Deichmann-ból, ami egészen mostanáig sajnos a szerkényben rostokolt, nem lévén alkalom, ahová viselhetném. Idén egy kicsit többet jövök-megyek, így ezt a darabot is elővettem és megfogadtam, hogy hordani fogom minél több összeállításba, mint amilyen ez is. 


  - Farmer mini -

Nem gondoltam volna, hogy lesz még olyan miniszoknya, amit szívesen viselek majd, hiszen a lányok születése óta kicsit bátortalan voltam, ha szoknya viselésről volt szó. Idén tavasszal viszont tudatosan el kezdtem keresni azokat a darabokat, amelyekben nem csak jól érzem magamat, de csinosak is. Így került hozzám leárazott fogásként ez a farmer darab, amivel végleg kiléphetek a komfortzónámból, ami az utóbbi időben meggátolta a minik viselését.


 - Turik kincse - 

Az elmúlt időszakban újra izgalmas kihívásnak élem meg a turizást. A kincsvadászataim alkalmával immár nem a jól megszokott darabokat keresem, hanem inkább különlegességek után kutatok. Általában csak 1-1 ilyen darabot találok, de sokkal nagyobb örömmel távozok, ha rálelek egy szép csipkés felsőre, egy különleges ejtett vállú ruhára, vagy egy farmer overallra, amire már régóta vágytam. 

Ez a szett is egy turis szerzeménnyel lett az egyik kedvencem és farmer rojtos szoknyán túl egy nagyon vagány Polkadog táskával tettem teljessé. 



 - A bevállalós fehér - 

Amikor megosztottam veletek ezt a szettet, sokan kérdeztétek, hogy gyerekek mellett hogyan lehet bevállalni a fehér nadrágot. Számomra is nagy kihívás a lányok mellett ezt az árnyalatot viselni, hiszen nagyjából két perc sem kell és rögtön lesz rajta egy folt. Így inkább, akkor viselem, amikor valamilyen eseményre megyek és csinosan szeretnék felöltözni. Ezzel a púder árnyalatú blúzzal kifejezetten tetszett az összhatás.

Sokan kérdeztétek, hogy honnan van a táskám, ezt Irénnél a Firen Táskák alkotójánál megtaláljátok és szuper pakolós, de nőies darab. 



- A találkozós szett - 

Ez volt az a szett, amire végül lecseréltem a ruhámat a blog első találkozójára, amikor kiderült, hogy a földön ülős beszélgetésekhez praktikusabb darabokat kell választanom. Azért szeretem, mert minden kényelmes és csinos benne. A szandált a Deichmann-ból szereztem be és minden elvárásomat felül múlja a szaladgálós kategóriában, az ing pedig nagyon szellős, könnyű nyári darab.


 - Csinosan akár otthon - 

Nem túl gyakran, de olykor kedvet kapok hozzá, hogy a megszokott melegítőnadrágot és pólót egy kicsit csinosabb darabokra cseréljem. Ettől általában jobb lesz a hangulatom és az önbizalmamon is dob egy kicsit. Nemrégiben találtam egy turiban ezt a lenge hímzett felsőt, amit imádok és itthonra is szívesen viselem.   


- Földig érő darabok - 

A rövid szoknyák mellett szívesen viselek maxi darabokat is, amelyek szerintem nagyon jól kombinálhatóak pólóval és trikókkal egyaránt. Praktikusnak tartom őket, amelyek viselésével szerintem ugyanúgy elérhető a nőies, csinos összhatás akárcsak a rövid fazonokkal.


 - Új szerelem a kimonó - 


Szintén egy turis szerzemény volt ez a virágos lenge kimonó, amiben egyáltalán nem voltam biztos, hogy fogom tudni viselni, mert korábban sosem próbáltam hasonlót. Viszont annyira megtetszett a romantikus mintája, hogy kis vacillálás után végül megvettem. Én milyen jól tettem! Imádom a különleges szabását és alig várom, hogy farmerrel és egy egyszerű toppal párosítva viselhessem! Azok közé az egyedi darabok közé tartozik, amit nagy becsben tartok a gardróbomban.

+tipp: Néha próbáljatok fel olyan darabokat is a vásárlásaitok során, amelyeket még sohasem viseltetek, mert könnyen kiderülhet, hogy egy-egy számotokra új darab vagy stílus nagyon is jól áll!



Instgaram-on rendszeresen megosztom veletek a szettjeimet és a mindennapi viseleteimet, amiket ITT követhettek. 

Nektek van kedvenc trendetek?

Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!