Négy könyv, négy hangulatra

by - június 26, 2017

Veletek is előfordult már, hogy megvettetek egy könyvet és annak ellenére, hogy másnak tetszett, ti nem igazán voltatok odáig érte? Velem párszor előfordult már ehhez hasonló eset és ilyenkor kicsit sajnáltam, hogy a polcomon fog árválkodni a kötet, talán elolvasatlanul, miközben választhattam volna olyat is, amit biztosan elolvastam volna , akár többször is.

Amikor megnyitott a Westend aluljáró szintjén az ELSŐ Könyvsiker Kölcsönző (Facebook oldaluk ITT), tudtam, hogy az üzlet a törzshelyemmé fog válni. Nem csak azért, mert a legújabb köteteket -25 %-os árengedménnyel vásárolhatom meg mindenféle kupon nélkül, vagy azért, mert a régebbi kötetekhez jóval a teljes áruk töredékéért juthatok hozzá, hanem azért is, mivel a könyvek elolvasása után eldöntetem, hogy megtartom vagy visszaviszem-e az üzletbe azokat. Ha pedig egy adott könyvet már a megjelenésekor szeretnék a magaménak tudni, nem kell mást tennem, mint neten leadni rá a rendelésemet és személyesen vagy akár házhoz szállítással átvennem azt. Így még akkor sem maradok le az újdonságokról, ha éppen nem tudok beutazni azokért a 

Kis szünet után ismét törzsvendégként járok a könyvkölcsönzőbe és egy kis befektetéssel folyamatosan a legújabb köteteket szerezhetem be, ami elég nagy örömmel tölti el a könyvimádó énemet. Mivel a közelemben nem nagyon tudok jó könyvtárat és a Nyugatinál amúgy is 20 perc alatt ott vagyok, így mostanában számomra ez a tökéletes formája, ha hozzá akarok jutni az új és izgalmas kötetekhez. Így olvastam el a Minden, minden-t, Ambrózy báró esetei-t az első résztől az utolsóig, a Papírhattyút és sok más könyvet már az idén. 

Ebben a bejegyzésben négy új könyvszerzeményemet mutatom be Nektek, amelyek közül biztos találtok számotokra megfelelőt az éppen aktuális hangulatotokhoz.


Könnyed, nyári - napozáshoz: 
Jill Mansell: Te és Én, Mindörökké


Nagyon szeretem azokat a regényeket, amelyekben pont annyi humor és báj van, ami nem engedi, hogy a vége előtt letegyem a kezemből őket. Ezeket nevezem 1 napos könyveknek, hiszen a hintaágyba bekuckózva, a nyaralás alatt együltömben elolvasom ezeket. Szívmelengető, mint egy jó romantikus film. Így lesz szerintem Jill Mansell regényével is, amiben Lily 25 születésnapján csöppenünk a történetbe és egy titokzatos múlttal rendelkező karkötőt kap ajándékba. Már az első oldalakat is végig kuncogtam, gondolom, hogy ez a többi lapon sem lesz másképp. 

Romantikus, háborús - esti bekuckózáshoz
 Jojo Moyes: Akit elhagytál

Bevallom, én nem a Mielőtt megismertelek című könyve miatt kedveltem meg az írónőt, sokkal inkább a Miután elveszítettelek vagy a még izgalmasabb, Tengernyi szerelem kötete fogott meg. Az Akit elhagytál is lebilincselő regénynek ígérkezik, biztos vagyok benne, hogy nem fogok csalódni ebben a több szálon futó romantikus regényben, amit a a háború hangulata, egy titokzatos festmény és két összefonódó női sors tesz még izgalmassá. Moyes mindig valami olyat nyújt a regényeiben, amitől egész végig görcsben van a gyomrom, néha könnyes a szemem, de a történet végére minden tisztázódik és egy szép már-már megnyugtató befejezést kap az olvasó, mintha az írónő azt mondaná: "Ne aggódj, minden rendben lesz!"

Idegfeszítő, körömlerágós - hosszú utazáshoz
Samantha King: A döntés

Ez a könyv számomra jóval többet adott, mint amit egy pszichológiai thrillertől vártam. Az kétségkívül igaz, hogy végig borzongtam és találgattam, hogy mi fog történni, de a főszereplő Maddie érzései és gondolatai nagyon is ismerősek voltak a számomra. Vajon hogyan választhat egy anya, ha a gyerekei életéről van szó? Az ilyen könyvekre szoktam azt mondani, hogy felért egy pszichoterápiával, mert ezentúl még inkább becsülöm, hogy a gyermekeim épek és egészségesek és vannak nekem. 

Elgondolkodtató, lelki gyógyír - a kádban relaxáláshoz
Robert Lawson: Az Anya


Elárulom, hogy mindig kicsit fenntartásokkal kezdek bele egy férfi által írt könyvbe, de mivel eddig is sokszor csalódtam pozitívan, úgy gondoltam teszek egy próbát Lawson kötetével. A főhősnő, Lisa életének nyomorúságos előzményei majd az anyává válásának útja sok olyan dolgot taníthat nekem, amiről eddig még nem volt alkalmam gondolkozni. Kíváncsian várom, hogy hogyan szakad ki egy sztriptíztáncosnő a sötét múltjából és hogyan épít fel egy jövőt a gyermekének. Úgy gondolom, hogy tanulságos és erőt adó regényt tudhatok ezzel a kötettel a magaménak.


Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!