Májusi kedvencek

by - június 05, 2017

Benne vagyunk a nyárban és annyi jó dolog történt mostanában, hogy szerettem volna pár részletet veletek is megosztani. Összegyűjtöttem, hogy az elmúlt időszakban mik voltak a kedvenceim.



Másfél évesek a lányok! 

Egészen pontosan 5 napja töltötték és alig hiszem el, hogy már itt tartunk, hiszen még csak nemrég fújtuk a gyertyákat a tortáikon! Az elmúlt hat hónapban nagyon sokat nőttek és ügyesedtek a lányok. A babás vonások kezdenek eltűnni és a kisgyermekes tulajdonságok előbújni. A dackoszak pedig még "izgalmasabbá" teszi ezt az időszakot. 

Miss Sporty - A tökéletes málna rúzs

Régóta vágytam egy rózsaszínes beütésű rúzsra, ami nem túl pink ahhoz, hogy viselése feszélyezzen. Most végre rátaláltam a Rossmannban a Miss Sporty 102-es My Funny Mauve árnyalatában. Bár nyáron nem viselek túl sok sminket, különleges alkalmakkor örömmel viselem majd.

Jegeskávé - minden mennyiségben

A szívószálas, a mekis csokiöntetes vagy a poharas kiadás én mindet imádom. Mindamellett, hogy hűsít még fel is ébreszt. Reggel ezzel kezdem a napot.

 Böszörményi Gyula: Ambrózy báró esetei

Tejószagú atyagatya! Az első kötetet bevallom majdnem letettem, de nyögvenyelősen mégis folytattam lapról-lapra, mondván könyvet nem hagyunk félbe. És milyen jól tettem! A második kötetben már teljesen odáig voltam, majd a harmadik rész beszerzéséig azt hittem kiugrok a bőrömből, ha nem tudom meg azonnal mi lesz a történet folytatása. Most itt van az utolsó (?) kötet, kicsivel több, mint hatszáz oldal és csak kerülgetem, mint a forró kását, mert félek túl hamar el fogom olvasni. Imádtam és nagy köszönet Rékának, aki a könyvajánlójában felhívta a figyelmemet erre a sorozatra.

Jegyzetfüzet - LIDL

Minden gondolatomat, ötletemet és listákat ebbe a jegyzetfüzetbe írom fel. Mindig kéznél van egy toll társaságában és készen áll, hogy jegyzetelhessek. Rengeteg bejegyzés vázlata először ebben lát napvilágot.

Avon - Étcsokoládé és kókuszos krémtusfürdő

Mennyei krémes csoda, ami a fürdés után is sokáig illatozik a bőrön. Talán az egyik legfinomabb aromájú, amit mostanában próbáltam.


Amiket még szerettem májusban:

új együttműködések remek lehetőségekkel / anya-lányai képek Converseben / fagyizás hármasban és négyesben / kirándulások egyedül Budapestre / púderszínű kantáros szoknya / a hajam, ami új színt kapott és ez is nagyon tetszik / Anyák napja / könyv kölcsönzés / nyári ruhák / hogy fehér a lábam, mint a fal, de nem zavar akkor is szoknyát húzok / turis szerzemények / virágos, színes és fiatalos egybe részes fürdőruha - a lehetetlen létezik / puszik a lányoktól - örök kedvenc / játszóterezések / randi este a férjemmel / "birkózás" a lányokkal az ágyon / a délutáni nagy alvások és olvasások, míg a lányok is pihiznek / mezítláb mászkálás a homokban / zenebölcsi / szabadtéri edzések jó társaságban / amikor szépnek éreztem magamat / hogy tevékeny voltam ebben a hónapban / jó hírek / apró, de annál fontosabb sikerek / szabadtéri edzések / 





Kedvenc #napom idézet az elmúlt hónapban:



Üzenet a következő hónapra:
"Néha biztasd magad, valahogy így: Helló, TE  egy kőkemény nő vagy, ne légy szomorú, meg tudod csinálni és tudd, szeretlek!"

Kedvenc bejegyzésem ebben a hónapban:

Levél Anyanyának!: Mit írnának nekem a lányok, ha már tudnának írni? Mit mondanának, ha már tudnának beszélni? Elképzeltem, valami ilyesmit!


Kedvenc bejegyzésem mástól:

For Her Blog - Neveletlen gyerek: Teljesen együtt tudok érezni Szandrával. A hisztivel én sem tudok sokszor mit kezdeni és a fürkésző vagy rosszalló tekintetek sem segítenek sokszor a helyzeten.


Nektek mik voltak a kedvenceitek az elmúlt hónapban?

Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!