5 YouTuber, akit minden nap követek

by - május 15, 2017

A YouTube nagyszerű kikapcsolódás és hála a sok lelkes videósnak, szuper tartalmakat is találhatunk rajta. A várandósságom idején szoktam rá a YouTube-ra (igen, igen azokon a napokon, amikor fel sem bírtam kelni a kanapéról a nagy hasamnak vagy a rosszulléteimnek köszönhetően) és akkor is éppen egy videót néztem, amikor Sára eldöntötte, hogy ideje nekivágni a nagyvilágnak. A vlogok, gameplayek, haul, sminkes vagy egyéb életmód videók valamiért teljesen kikapcsolnak és nem, nem azért, mert szeretek más életébe belesni, hanem azért, mert tudnak tanítani is, mint azok a YouTuberek, akiket nap, mint nap követek.

fatimapanka - Fatima nem csak kívülről, de belülről is szép. Kedves, őszinte és közvetlen, nem lehet nem szeretni. Nőies, kifinomult és a stílusérzéke mellett nagyszerűen főz, süt és vlogol. Külön imádom, amiért kihangsúlyozza a "Haul volt, haul nem volt" videóiban, hogy nem az számít milyen méret van a ruhákba írva, hanem az, hogy jól érezzük magunkat a választott darabokban, ezzel is buzdítva  nézőit arra, hogy szeressük magunkat úgy, ahogy vagyunk, a számok pedig nem számítanak. 


Lilla vlogja - Horváth Lilla számomra a bátorság példaképe. Közel 7 éve él és tanul Shanghai-ban, amit be is mutat a nézőinek vlogjain keresztül. Lilla elvisz minket az egyetemre, ahol tanul, koncertekre, parkokba, boltokba, kollégiumba, pubokba, bemutatja a várost valamint az ott élő emberek éjjeleit és nappalait. Általa belekóstolhatunk kicsit a kínai hétköznapokba. Külön szeretném megjegyezni, hogy Lilla stílusa, már éppen elég indok arra, hogy minden videóját nyomon kövessem. Ha szeretitek az utazós videókat, mindenképpen kukkantsatok be a csatornájára.


Temesanikó - Bár Anikó személyisége sokaknak megosztó lehet, hiszen nagyon őszinte és szókimondó, én nagyon kedvelem őt ezekért a tulajdonságaiért. A videóiból árad az őszinteség, legyen szó negatív élményről vagy pozitívról. Bevallom őszintén, hogy a vlogjait kicsivel jobban szeretem, mint a beauty témájú videóit, de utóbbiakból is rengeteg ötletet és praktikát ellestem már. A vélemény nyilvánítás mellett nagyszívű és barátságos lány, akinek a nevetésétől, vicceitől és öniróniájától nekem is mosolyogni támad kedvem.


Szirmai Gergő: HoolywoodNewsAgency és AFK Légió - Őszintén megmondom, nem tudom Gergő milyen cuccot tol, de ez a srác egyszerűen lenyűgöző. A férjem heccelni is szokott vele, hogy titkon biztosan szerelmes vagyok Gergőbe, de nem csodálnám, ha rajtam kívül még több száz lány és talán fiú is rajongana az őszinte, leírhatatlanul kreatív és kifogyhatatlan energiájú videósért, akihez hasonlóból sokkal több véleményformálóért kiált a YouTube. Utazós és filmes videó minden alkalommal árulkodnak a háttérben folyó precíz odafigyelésről és munkáról, a szakmai elhivatottságról és leginkább arról, hogy Gergő egyszerűen élvezi csinálni, amit csinál ez pedig minket nézőket is magával ragad.


Hédinke - Hédit nem csak a stílusa miatt követem  - ami amúgy merőben más, mint amit én valaha magamra tudnék ölteni,de mégis tetszik  - ,  hanem azért is, mert őszinte, humoros és egy teljesen természetes lány jelenik meg nap, mint nap a kamera előtt. Nem szégyenli a hiányosságait, a smink nélküli arcát vagy akár a leborotvált szemöldökét. Minden videójában van valami különleges vagy vicces, érdemes megismernetek Őt!



 Nektek van kedvencetek?

Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Gergőt régóta követem én is, azt hiszem az elsők között volt, akire rákattantam pár éve - és talán titkon én is kicsit bele vagyok esve. :D Anikót szintén csípem, Lillát pedig köszi, hogy említetted, mert vele bővítettem a gondosan megválogatott kis listám.
    Személy szerint a saját csatornámhoz hasonlóakat keresem első sorban, de pl. nagy kattanásom Istenes Bence vlogjai, ajánlom Neked is, talán tetszeni fog, valahogy én bírom ezt a fajta vagányságot, és ezt a fajta humort és személyiséget, ami Ő. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jó kis lista lett. Én mindegyikőjüket ismerem, igaz Anikót nem követem (na de majd most :)).
    Úgy gondolom, minden egyediek, és nagyszerű tartalmat gyártanak a youtube-ra, ezért is örülök, hogy bemutattad őket - hiszen egyre nehezebb rájuk bukkanni.
    Én most Magyarósi Csabára kattantam rá, elsőre kicsit "túl sok", de neki is fantasztikus személyisége van, ha jobban megismerjük. :)

    VálaszTörlés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!