És végre eljött a tavasz! / Hazai alkotók 7. /

by - április 20, 2018


Verőfényes délelőttön indultunk erre a fotózásra Erikával és alig találtunk árnyékos helyet, ahol elkészíthettük a képeket, de a keresgélés közben azért elégedetten és boldogan állapítottuk meg, hogy ez már igazi tavaszi idő, sőt talán még annál is több! 


Bevallom, nagyon nehezen viseltem a szomorkás és hideg telet, azt pedig még inkább, hogy sokáig elhúzódott. Szeretem a havat, örültem, amikor láttam, hogy a lányok végre igazán belevethetik magukat a téli mókákba, de néha nagyon vágyakoztam egy kis melengető napsütés után. Persze minden erőmmel azon voltam, hogy az olykor komor hangulat ne kedvetlenítsen el nagyon, ezért folyamatosan új terveken agyaltam, de azért nagyon megkönnyebbültem, amikor az első tavaszi napsugarak végre kitartóan itt maradtak és elűzték a hideget. 

Szeretem a tavaszt és nem csak azért, mert ez a megújulás és az újrakezdés évszaka, hanem azért is, mert ilyenkor olyan energiákkal van tele a levegő, ami képes teljesen elvarázsolni és feltölteni. Számomra ez az időszak a reggeli redőnyön beszűrődő napsugárról, az erkélyen öblítő illatúan száradó ruhákról, a függönyön át belibbenő meleg szellőről, a részegítően édes és friss levegőről, valamint a hajnalban rendezett madárfütty koncertről is szól.

És persze szeretem, mert ilyenkor el lehet végre tenni a vastag téli holmikat és előkerülhetnek a tavaszi ruhák és vékonyabb darabok. Amikor már elég reggelente egy vékony kiskabát vagy kardigán és újra viselhetjük a kedvenc csinos cipőnket a téli csizma helyett.

A legkedvesebb összeállításaim mind a tavaszhoz köthetőek, hiszen nagyon szeretek virágos lenge ruhákban vagy szoknyákban járni. Folyton kísérletezek a különböző darabokkal, ebből született meg ez a szett is.


Ebben a szettben azt szeretem leginkább, hogy hűen tükrözi azt a két ellenpólust, amit gyakran érzek magammal kapcsolatosan. Benne van a romantikus hangulat, de a vagányság is egyben, pont amilyen én is vagyok. Néha ábrándokat kergető, lányregényekben elvesző, néha pedig kitartó és maximalista nő. 

virágos ruhát egy leárazáson találtam és az ára még a kétezret sem érte el, ezért vétek lett volna ott hagynom. Mint később kiderült sokatoknak tetszett a szerzeményem, hiszen többen is érdeklődtetek, hogy hol szereztem és indultatok is vadászni rá. 

bőrkabátom már ismerős lehet, hiszen ezt  az előző havi PEPCO-s anyaghoz választottam és azóta is nagyon jóban vagyunk, bár egyre ritkábban van rá szükségem. 

A bokacsizmám felől is sokan szoktatok érdeklődni, amit szintén egy leárazáson vásároltam online és akkora sikere volt akkoriban ennek a csizmának, hogy ki is fogyott a kínálat. Sajnos elég macerás számomra a viselése, mert télen a színe és a vékonysága miatt nem mertem hordani, a tavaszi időben viszont túl meleg. Ősszel biztosan többet lesz a lábaimon, ehhez a szetthez például szerintem tökéletes választás.

Ezennel pedig el is érkeztünk a szettem másik különleges, a ruhámmal is harmonizáló darabjához, a fülbevalómhoz.

TROJT fülbevaló - panyizsuzsi
panyizsuzsi nevét már régóta ismerem és eddig is nagyon tetszettek az egyedi üveg ékszerei, de amikor előrukkolt a TROJT fülbevalókkal, teljesen levettek a lábamról ezek a rojtos darabok. 

Idén tavasszal és nyáron nagy divatjukat élik a bohókás rojtos darabok, főleg kiegészítők terén, ezért azonnal tudtam, hogy egy ilyen hippi stílusú darabot nekem is be kell szereznem a kiegészítőim közé.

Ebben a szettben is különösen tetszik, mert szerintem nagyon jól harmonizál színben a virágos ruhámmal, de szerintem még sportosabb, pólós összeállításokhoz is viselni fogom, hiszen tipikusan olyan darab, ami mellé már nem kell extra ékszereket és kiegészítőket választani, hiszen önmagában is tökéletesen fel tud dobni egy összeállítást.


Az biztos, hogy a bőrkabátot már nyugodtan otthon lehet hagyni, ha elindulunk valahová, hiszen verőfényes napsütés fogad bennünket odakint, de egy romantikus darabnak és bohém kiegészítőnek mindig lesz helye az összeállításunkban.

Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!