Ékszereim története / Három kiegészítő, aminek különleges története van /

by - április 16, 2018

Van aki tetoválásokat gyűjt, amik mesélnek az életéről vagy különleges jelentőséggel bírnak, én pedig a lányok születése óta - hála egy ügyes ötvösnek - ékszereket készítettek és viselek, amiknek sokatmondó történetük van a számomra.


1. Gyűrű a lányok neveivel

Életem egyik legkülönlegesebb élménye, hogy ikres anya vagyok, így  amikor a lányok megszülettek tudtam, hogy szeretném, ha lenne egy ékszerem, amivel mindig velem lehetnek és az ékszerre pillantva eszembe juthat a születésük. A Pinterest-en akadtam rá egy képre, ahol egy több részből álló gyűrűn a gyermekek neve szerepel és azonnal beleszerettem az ötletbe. Ahogy böngésztem az interneten egy ékszerész után, aki megvalósíthatná az elképzelésemet, megtaláltam Krisztiánt. Remekül megérti, hogy mit szeretnék és már a gyűrűk megvalósításánál tudtam - amit úgy készített el, ahogy megálmodtam - tudtam, hogy fogunk még közösen ötletelni együtt. A gyűrűket azóta is minden nap viselem és legalább annyira fontos a számomra, mint a karika gyűrűm.


2. Medve medál 

A blog újraindulása után az Anyabőrben név és a blog logójából már jól ismert medve forma annyira közel került hozzám, hogy bár korábban nem éreztem különösebb vonzalmat a nagy bundás állat iránt, mostanra már több medvés holmit is beszereztem. 

"Hogy miért pont egy medve? A medve anyák védelmezők és mindent megtesznek a kicsinyeikért, nagyon békés, de olykor harcias állatok is tudnak lenni. Azóta annyira közel került hozzám ez az állat, hogy ékszert is készíttettem magamnak a blog lógójából, valamint tetoválásban is gondolkodok." (Részlet EBBŐL a bejegyzésből)

Krisztián ezzel a medállal is tökéletes és hihetetlen munkát végzett, ami nem volt egyszerű, hiszen alapnak csak a blog logóján lévő mintát tudtam neki megmutatni. Ez a nyakláncom az utóbbi időben szinte az összes ékszeremet a háttérbe szorította. Nagyon szeretem viselni, mert egyfajta erőt sugároz, a blogon kívül az anyaságomat és nőiességemet is jelképezi a számomra.

3. Hegyvonulatok medál

A legfrissebb ékszer elképzelésem nagyon hirtelen talált rám, ahogy éppen böngésztem a interneten. Először a Tüskék és Rózsák udvara könyv trilógia jutott az eszembe erről a medálról, hiszen abban is hasonló az egyik udvar jelképe, ami már korábban is nagyon megfogott a könyvben, de később eszembe jutott egy sokkal fontosabb jelentése, ami miatt végül úgy döntöttem, hogy ez lesz a harmadik ékszer, amit elkészítettetek magamnak. A hegyvonulatokat ábrázoló, kör alakú medál számomra azt jelképezi, hogy vannak csúcsok és vannak mélységek az életünkben, amelyek megerősítenek. Ezt szerettem volna a nyakamban is viselni, mint egy jelképet, hogy mindig emlékeztessen az erőre, ami segített néha kilábalnom egy-egy nehéz időszakból és átjárt, amikor sikereket értem el. 


Nektek van olyan ékszeretek, aminek különleges története van?


Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!