Nem csak a nővére vagyok, hanem a legjobb barátja is egyben!

by - március 23, 2018

Sokáig törtem a fejemet, hogyan adjak keretet a mostani outfit fotósorozatnak úgy, hogy el tudjam mesélni, miért is volt olyan fontos számomra a megvalósulása. Miért olyan különleges és értékes az én szememben, hogy te felnőtt nőként, én pedig már anyaként szerepelünk ezeken a képeken. Egy kicsit szerettem volna visszahozni a gyerekkorunkat a képeken, azokat közösen töltött nevetős, egymást beöltöztetős pillanatokat. Azt hiszem, végül sikerült megvalósítanom az álmom. 

Tisztán emlékszem, amikor 20 évvel ezelőtt anyáék gyereknapon azzal leptek meg engem és a bátyámat, Viktort, hogy elárulták, lesz egy kistestvérünk. Tisztán előttem van a kép, amikor át kellett mennünk a szomszédba, mert Apa bevitte Anyát a kórházba, mert te úton voltál hozzánk. Emlékszem, amikor karácsony előtt két nappal bonbont vittünk Anyának a kórházba, de akkor még nem mehettünk be a kisbabákhoz, hozzád, hogy megismerhessünk. Nem emlékszem pontosan milyen volt, amikor megláttalak, mikor Apa és Anya hazahoztak a kórházból, de arra emlékszem, hogy másnap boldogan újságoltam az általános iskolai tanárnéninek, hogy megszülettél. Büszke voltam rá, hogy van egy kishúgom, büszke, hogy a nővéred lettem. Úgy nőttünk fel, mint a kis borsó meg a nagy borsó. Rengeteget játszottunk együtt és sokszor még éjszakára sem akartunk elválni egymástól, így mindig helyet szorított valamelyikünk az ágyában a másiknak. Sokat nevettünk és fogtuk a hasunkat, még akkor sem tudtuk abbahagyni a mókázást, amikor Apa már szigorúan nézett ránk ebéd közben. Én voltam a felelősségteljes nővér, amikor iskolába kísértelek - a mai napig emlékszem, amikor foghíjasan rám vigyorogtál és kiabáltad, hogy: Fanni!, mikor délutánonként érted mentem a suli elé - és néha bizony te voltál a bölcsebb, amikor egy-egy szakításom után valami okosat mondtál, mikor a szobámba sírtam. A mai napig egy rugóra jár az agyunk, sok mindenben egyezik az ízlésünk, néztek már ikreknek minket, hiszen sokszor nagyon hasonlítunk egymásra, de mégsem vagyunk egyformák.


Ebben a hónapban a húgommal közösen válogattunk és állítottunk össze egy tavaszi hangulatú testvérszettet. Ebben, a kettőnknek is izgalmas kihívásba, titeket is bevontunk az Instagram-on, ahol segíthettetek a döntésben. Az összeállításainkkal elsősorban a közöttünk lévő kapcsolatot szerettük volna hangsúlyozni, de azt is szerettük volna megmutatni, hogy bár nagyon hasonlítunk egymásra, a közöttünk lévő korkülönbségből fakadóan vannak dolgok amelyekre másként tekintünk, így a ruhatárunkban is vannak különbségek. Én sokkal nehezebben lépek ki a komfortzónámból az utóbbi időben, és inkább a kényelmes, jól bevált darabokat választom az öltözködésben, míg Judit bátrabban nyúl a színekhez, mintákhoz és vagányabban is párosítja a kiválasztott darabokat. Bár nagyon sok ruhát a húgom tőlem örököl, amiből logikus lehet, hogy én ösztönzöm erre a bátorságra, de valójában Ő mindig valami újat tud alkotni a továbbadott darabokból, amit nagyon csodálok és igyekszem ellesni a trükkjeit.



Judit szettjéhez egy púder rózsaszín pulcsit választottunk, amit a hátán található kivágás és masni tesz szerintem igazán izgalmassá. A nadrágja nekem is nagyon tetszik, szívesen viselném, hiszen ez az alul rojtos, combrészen virágos motívummal díszített darab nem csak vagány, hanem csinos is egyben. A húgom összeállításához egy egyszerű szürke sneakert választottunk, a különleges darabok mellett ez e kényelmes lábbeli szerintem kellően fiatalossá és vagánnyá teszi az összhatást.


Én elsőként egy kényelmes, de egyben elegáns blúzt választottam, ami nagyon megtetszett a tavaszi virágmintája miatt. A kék jeggins-el kombinálva szerintem az én összeállításom egy igazi univerzális választás, amit el tudok képzelni a dolgozós mindennapokban, amikor munka után még vár anyára egy bevásárlás és a gyerekek összeszedése az oviból/iskolából. Az abszolút kedvencem viszont a púderszínű lakk balerina cipő lett ebben a szettben, ami színének és stílusának köszönhetően kényelmes és csinos is egyben.

Pepco kínálatában idén tavasszal megtaláljátok a közkedvelt trendek darabjait, az üde színeket, romantikus darabokat, a fodrokat, virágmintákat és azokat a darabokat, amelyekkel szerintem nagyon könnyen és pénztárcabarát módon frissíthető fel a ruhatárunk a melegebb évszak közeledtével. 



Nagy örömömre találtam még egy apró kiegészítőt, ami ezt a fotózást és a szettjeinket is teljessé tette, ez pedig nem más, mint két páros nyaklánc, amelyeket egy-egy összeillő puzzle darabka díszít.

Amikor megtaláltam ezeket az üzletben, eszembe jutott, hogy Judit nemrég azt mondta nekem, nem csupán a nővére vagyok, hanem a legjobb barátja is egyben. 

Ez a mondat nagyon megmaradt az emlékezetemben és ahogy ebben a hónapban kicsit többet beszélgettünk a kettőnk kapcsolatáról, sőt még egy közös videót is elkészítettünk, rájöttem, hogy bár nyolc év korkülönbség van közöttünk és sok mindenben nem gondolkodunk egyformán, a mai napig úgy vagyunk együtt, mint gyerekkorunkban, kiegészítve egymást.


 / A ruhákat, a kiegészítőket és a cipőket a Pepco biztosította számunkra ehhez az outfithez /

Fotók: Sunny Photo
Helyszín: WhiteNight stúdió


Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!