8 trend, amit idén tavasszal biztosan viselni fogok

by - március 16, 2018

Nagyon szeretem a tavaszi készülődésnek azt a fázisát, amikor elrakom a vastag pulcsikat és meleg holmikat a szekrényemet pedig kicsit felfrissítem színesebb és üdébb darabokkal. Egy-egy ilyen évszaknyitó szortírozás után rengeteg ruhadarabomat régi ismerősként üdvözlöm és alig várom, hogy a melegebb évszakban újra viselhessem. A megújulás keretében ilyenkor rendszerint összegyűjtöm azokat a stílusokat és trendeket is, amelyek tetszenek és  amiket mindenképpen be akarok csempészni az öltözködésembe. Ebben a bejegyzésben az idei tavasz kedvenceit olvashatjátok és láthatjátok! Hamarosan egy videóban, felpróbálva is láthatjátok majd a kedvenceimet, ezért érdemes követni a blog YouTube csatornáját ITT és Instagram-on is gyakran osztok meg összeállításokról készült képeket ITT

1. Valami fodros

Legyen szoknya, ruha vagy felső, a fodrok egy bizonyos mértékig nekem mindig is tetszettek a ruhadarabokon, de az idei tavaszra készülve már kifejezetten keresem a fodrokat. Szerintem ez a kis részlet minden darabot kellően nőiessé tud varázsolni ahhoz, hogy sportos és elegáns összeállításokban is tökéletes legyen. 


2. Sportcipő mindennel

A sportcipő nem csak kényelmes, de idén már nagyon trendinek is számít, még akkor is, ha egy csinos ruhával viseljük. Én sokáig nem voltam sportcipős típusú csaj, de a fehér tornacipőmet mindig előszeretettel viseltem, mivel szerintem ez egy olyan lábbeli, amit nagyon univerzálisan, szinte mindennel lehet viselni. Nemrégiben viszont beszereztem még egy klasszikus darabot és ez nem más mint az Adidas Superstar darabja, amit már nagyon várok, hogy különböző szettekkel viseljek, mert ez is egy olyan darab, ami felteszi az i-re a pontot, ha a ruhatáramról van szó.


How to wear sneakers with a dress | merricksart.com

3. Kombináld a bőrkabátot

Tudom, hogy szinte alapdarabnak számítanak és nagyon sokan viselik is őket ebben az évszakban, de én kifejezetten ezekért a darabokért várom leginkább a tavaszt. Annyira fel tudok dobódni, amikor először van olyan meleg odakint, hogy a nagy téli kabátot félre téve végre valami könnyebbet lehet viselni. Idén beszereztem egy nagyon csinos (értsd: mindenhol pont passzol rám) bőrkabátot a Pepco-ban, ami lehetséges, hogy kenterbe veri majd a másik nagy kedvencemet a farmerkabátot. Ruhával vagy farmerrel, csinosabb vagy sportosabb összeállításban, ugyanolyan szuperül megállják a helyüket. Mutatom a kedvenceimet!


4. Romantikus hangulatban

Mindig is odáig voltam a romantikus hangulatú tavaszi ruhákért és nagy örömömre tavasszal tele lesznek velük az üzletek, hiszen most nagyon divatba jönnek. Leginkább a virágmintás darabokkal találkozhatunk majd, de  ezek mellett idén még mindig hódítani fognak a csíkos ruhák és a farmer ingszabású darabok is!



+ Minden ami virágos! 

Idén tavasszal minden trendi lesz, ami virágos! Bátran válasszatok virághímzéssel díszített nadrágokat, kabátokat vagy kiegészítőket, egy egyszerűbb szettet is szuperül feldobhattok velük.


5. Farmer nem csak nadrágban

Számomra a farmer örök favorit,  így előszeretettel viselem szoknya formában is. A tavalyi évben elkezdtek visszaszivárogni a boltok kínálatába a ceruzaszoknyák, szaggatott darabok és a végig gombos fazonok, amelyek szerintem nagyon csinosak sportos és elegáns kiegészítőkkel egyaránt.


6. A boyfirend és girlfriend párosok

Bevallom őszintén, hogy nem tudom mi a különbség a két stílus között, de azt tudom, hogy nagyon tetszenek ezek a laza nadrágok, amelyek tényleg olyan hatást keltenek, mintha egy pár számmal nagyobbat választottunk volna a saját méretünktől. Számomra ez a stílus jellemzi a leginkább a "Csak felkaptam magamra valamit!" öltözködést. Ti hogy vagytok vele? Nektek tetszenek ezek a darabok? És a legfontosabb, tudjátok mi a különbség?


7. Nőies toppok

Lehet, hogy kicsit megosztóak ezek a darabok, hiszen sok esetben inkább tűnnek alsóneműnek, mint mindennapi viseletnek, ennek ellenére nekem nagyon tetszenek ezek a könnyű csipkés vagy egyszerű pántos topok, amit most nagy divat vastagabb kardigánnal vagy pulcsival viselni. 


8. Kantáros nadrág

Sohasem gondoltam volna, hogy sikerül majd ebből a darabból olyat találnom, amiben nem érzem magamat ovisnak, de egy hozzánk passzoló kantáros nadrágot szuperül lehet kombinálni olyan darabokkal, amiktől a végeredmény nemhogy nem gyerekes, de egyenesen csinos és trendi is lesz! Tavaly én is megtaláltam a tökéletes darabot, amit nem csak tavasszal, de télen is szívesen viseltem.


Képek forrása: Pinterest

És nektek melyik trendek tetszenek?


Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

3 megjegyzés

  1. A Pepcoban sztem műbőr az a kabát, a bőr nem az ő árkategóriájuk

    Az összes kep szuper, amit feltettél, csak mind magas és karcsú...én meg nem.

    VálaszTörlés
  2. https://denimology.com/2016/09/boyfriend-girlfriend-moms-jeans-huh

    VálaszTörlés
  3. Kedves Fanni!
    A topok vastag kardigánnal nekem is nagyon tetszenek, de sajnos ráébredtem, hogy nagyon nem praktikusak. Amikor kell a vastag kardigán, akkor a top kevés alá, fázom. Ha meg nem fáznék, akkor melege van a karomnak és a hátamnak a vastag kardigánban...
    Amúgy a többi trend bejön nekem is, köszi az inspirációt! Jó képeket válogattál. (Na, jó egyedül talán a kantáros nadrágból nőttem már végleg ki. :) ) Hozol majd képeket arról is, hogy Te hogyan építed be ezeket a ruhatáradba?

    VálaszTörlés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!