Legjobb bejegyzések az elmúlt évből

by - december 29, 2017

Anyaságról, feleség szerepről és bloggerségről. Az elmúlt évben szinte minden témát érintettem a blogon a bejegyzéseimben. Meséltem az örömteli dolgokról, a sikerekről, a vicces pillanatokról a szép emlékekről, de sosem rejtettem véka alá a nehéz helyzeteket a kihívásokat és a borús perceket sem. Ettől színes, ettől van tele kihívásokkal és ettől olyan izgalmas az élet. Kíváncsian várom mit fog hozni számomra 2018. Összegyűjtöttem nektek azokat a bejegyzéseket, amiket a legjobban kedveltetek és az én szívemhez is nagyon közel álltak ebben az évben. Nektek melyik volt a kedvencetek?

 / A címekre kattintva elolvashatjátok a teljes bejegyzéseket /

"Születésüktől fogva úgy érzem, hogy nem tudok nekik elég figyelmet és szeretet adni. Már az inkubátoraik felett állva is azon dilemmáztam, hogy most melyiküket vegyem ki először az ölembe és ez a mai napig megmaradt bennem."


"Odabent olyan szűk volt a hely, hogy néha még a lábunkat sem tudtuk jól kinyújtóztatni, nemhogy csúszdára mászni, hintázni, homokozni vagy motorozni.  Itt pedig akkora szabadság van, hogy csuda! Kivéve, ha ránk szóltok Appa-Appával, hogy nem szabad a májkrémes kenyérrel bemenni a szobába."


"Mióta megszületettek, sosem voltam Sáránál és Dorkánál pár óránál tovább távol. Ha anyukám eljött vigyázni rájuk és engem elzavart kikapcsolódni vagy az apukájuk otthon maradt velük, amíg én egy kicsit lébecoltam a városban, pár óra elteltével úgy loholtam haza, mint akit üldöznek. "


 "Nem csinálok titkot belőle, hogy nem egyszerű néha a lányokkal, de mindennek ellenére én és a férjem is határozottan szeretnénk még babát. Szerintem a lányok jó nővérkék lennének és én is nagyon reménykedek, hogy lehetne egy öcsikéjük."


"Aki csak ismert minket, vagy látott bennünket együtt, mindenki azon a véleményen volt, hogy mi tökéletesen összeillünk. Van olyan barátunk, aki az esküvői emlékkönyvünkbe azt írta, hogy Ő is szeretne egyszer ilyen kapcsolatot, mint a miénk (azóta szerintem ez sikerült is neki, legalábbis remélem, hogy így van). És tényleg így volt."


"Hogy 20 fölött már minden tábla csoki és pohár bor számít, de szülés  után végképp átformálódik a a női test. Puha itt is, ott is egy kicsit."


"Nem az új szájvizet vagy gomba elleni krémet akarom én eladni a blogomon, sőt vásárlásra sem köteleztem eddig senkit, csak megmutatom, ami szerintem hasznos és jó dolog. Annak pedig nagyon szoktam örülni, ha valaki visszajelez - mert erre is volt már példa -, hogy milyen szuper dologra talált rá a blog által. "


"Biztos vagyok benne, hogy ültünk már le ugyanúgy, fáradtan a kanapéra a gyermekeink alvásidejében, megfogadva, hogy most nagyon ki fogunk kapcsolódni, aztán nekiállunk takarítani, főzni vagy pakolászni, amit biztosan nem tudnánk a lurkó mellett megcsinálni."


"Ismeritek a jó zsaru, rossz zsaru effektust? Szerintem az anyák képesek ezt egy személyben kivitelezni. Néha ők az istenek a gyermekeik szemében, néha pedig az "utálat" tárgyai, ha elővesszük a "NEM szabad" hangnemet."



"Emlékszem arra is, amikor először laktunk kettesben, a konyha szekrényre ragasztott öntapadós fóliára felírt álmainkra, a WC tartályon csüngő csészére, mert mindig eresztett a víz, pedig te negyven fokban próbáltad megjavítani a tömítést."


Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!