Egy anya nap tapasztalatai és szerzeményei

by - július 05, 2017

A közelgő VKV-re (vészes kiborulási veszély) való tekintettel - amit két lánygyermekben egyszerre fellobbanó és az anyukájuk lelkében szinte erdőtüzet okozó dacosság eredményezett - a férjem felajánlotta (teljesen magától, nem kellett megfenyegetnem sem, hogy világgá megyek, ha nem hagyhatom el a házat és benne a két ördögfiókává avanzsált csemeténket), hogy bevállalja a lányokat egy teljes napra. Így kaptam - nem egy fél,  és nem is csupán két óra -, hanem egy TELJES NAP-os kimenőt, amit olyan műgonddal tervezgettem, mintha legalább az esküvőmre készültem volna. Bár még vasárnap úgy tűnt, hogy nem lesz belőle semmi, végül nem a lányok, hanem én, saját magam nehezítettem meg a kikapcsolódásomat, így arra gondoltam, hogy megosztom veletek is az "anya napom" tanulságait, némi szerzeménnyel fűszerezve! 

1. Tanulság: Az előző napi futás alatt meghúzódott lábbal, nehéz lesz keresztbe-kasul járni a főváros egyik legnagyobb bevásárlóközpontját. 

Folyománya: Következő nap lábra sem bírsz majd állni és a másfél éves gyermekeid jóindulatára leszel bízva, elviselik-e, hogy anya egész nap a kanepén lebzsel?!

Konklúzió: A vásárlás mániás énem még így is azt mondja, hogy megérte, mert az akciók főszezonjában olyan szuper dolgokra tettem szert, amiktől még most is gyorsabban dobog a szívem, ha rájuk gondolok. Például a szoknya a Mohito-ból, amire mindenki csak bólogatni tudott, hogy igen-igen vegyem meg, mert ez akkor is szép, ha csak a szekrényben fog állni, vagy a póló, amit már hónapok óta nézegettem a Camaieu-ban, de most sokkal kedvezményesebb áron juthattam hozzá a leárazásokon. A fájdalmasan hasogató lábam, vehetjük úgy, hogy áldozat a shopping királynők oltárán. (eme bejegyzés részletet, enyhe iróniával telve írtam, saját magam megnyugtatása végett, hiszen nem tudom mi feledtetheti igazán, hogy jelenleg a konyháig sem tudom kivonszolni magamat)

A legjobb dolog: Szuper gyógyító puszikat kapok a lábamra a lányoktól, hogy meggyógyuljon a bibi!

Csodás tüll szoknya: Mohito
Ami így fest rajtam!
Póló: Camaieu / Nadrág: Stradivarius

2. Tanulság: Mindig legyen nálad egy nagy táska vagy szatyor!

Konklúzió: Ha már telepakoltad minden földi jóval, akkor pajzsként is használhatod az akcióra éhes nők tömegében.

Vagy:

El is iszkolhatsz a tömegből, féltve a már meglévő szerzeményeidet.

A tanulság tanulsága: Még mindig nehezen bírom a tömeget és a lökdösődést, inkább kimenekülök a boltból és a kényelmesebb online vásárlás formáját választom.

Lush hajra és arcravalók
Újabb izgalmas kötetek: Első Könysiker Kölcsönző

3. Tanulság: Attól mert egy bolt nem feltétlenül a Te korosztályodnak megfelelő holmikkal van tele, még bukkanhatsz ott kincsekre.

Konklúzió: A Strativarius-ban úgy éreztem, hogy nagyon nem vagyok odavaló, de határozottan meggyőztem magamat az ellenkezőjéről, amikor rátaláltam az egyik legcsinosabb fehér nadrágra csupán 3000 Ft-ért.

4. Tanulság: Nem mindenki osztja abbeli lelkesedésedet, hogy te éppen kimenőt kaptál.

Konklúzió: A körmös standnál nem nagyon foglalkoztak azzal, hogy én már régóta vágytam egy kényeztető manikűrre a homokozástól megviselt kezem és körmeim érdekében. 20 perc alatt lezavartak és még a gél lakkozás sem lett túl szép. 

5. A szabad próbafülkék száma biztosan fordítottan arányos azzal, hogy éppen hány ruhát tartasz a karodban felpróbálási céllal.

Parka: New Yorker

Folyománya:
 A legtöbb ruhát magadra húzhatod a bolt egyik eldugott sarkában, de mi lesz a bugyikkal és melltartókkal, amit a közelgő házassági évfordulóra terveztél megvenni?

Választási lehetőségek:

A, Megvárod míg bejutsz egy felszabaduló fülkébe, miközben kiolvasod a telefonodon a Háború és békét...legalább.

B, Megveszed a kérdéses darabokat "Majd meglátjuk!" alapon.

C, Egyik sem, inkább tovább indulsz a vadászatod következő helyszínére.

6. A nagy tervekből végül lehet, hogy nem lesz semmi, a fáradtság és az éhség megváltoztatja azokat.

Konklúzió: Végül mégsem ültem be megnézni a Wonder Woman-t a moziba, hogy valami igazán erősítő is legyen az anya napban (majd itthon, kettesben a férjemmel sokkal kényelmesebb lesz) és végül nem ettem puccos kajáldában sem, hogy bebizonyítsam, létezik még zavartalan és "fényűző étkezés" egy anya életében is, hanem megelégedtem egy nagy adag sült tésztával és mézes csirkével a Wok and Go-ból, ami mennyei volt.


7. Nem feltétlenül néznek ki a gyúrós boltból, ha besétálsz "anyatesttel" oda.

Konklúzió: Ezután nem fogok félni bemenni a dagadó bicepszek boltjában, persze csak, ha bejön a fehérje turmix fogyasztása.

Megjegyz.: Persze a fehérje ivásból nem csinálok rendszert, csak edzés után jobban esne a lelkemnek, ha nem két szelet fehér kenyérrel jutalmaznám magamat a testmozgásért.

Vasalható matrica: New Yorker / Fehérje por mogyorós és vaníliás: BioTechUSA

8. Tanulság: Még jó, hogy sportcipőben indultál el, így kevésbé tűnsz szánalomra méltónak, amikor a rengeteg cuccal megpakolva, már félig rokkantként vonszolod haza magadat. 


A fejedben, azért szólnak a győzelmi fanfárok, hiszen pénztárca és gardróbügyileg egy sikeres napot tudhatsz magad mögött! Meg persze azért is, mert sikeres hazaértél fájós lábbal és nem valamelyik árokban vártad ki, míg valaki a segítségedre siet.


Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!