4 kedvenc tavaszi összállításom

by - április 06, 2017

Az idei jó időnek úgy vágtam neki, hogy megfogadtam, próbálok egy kis színt vinni az "anyukás", értsd: elkényelmesedd és praktikusságot szem előtt tartó öltözködésembe. Ahogy elfelejthettük a vastag holmikat, belevágtam megtervezni az idei tavaszi gardróbomat.


Kellemeset a hasznossal elvvel indítottam, így a turiban szerzett Gap farmerszoknyámhoz és szintén second hand-ben szerzett bomber hatású kabátomhoz, egy ezüst sportcipőt társítottam. A végeredmény csinos és kényelmes!


Szoknya: Gap - Háda
Virág mintás kabát - Helyi turi
Ezüst sneaker - F&F
Szürke trikó - H&M

Idén tavasszal egy olyan darabra is sikerült szert tennem, amit már évek óta szeretnék a gardróbom darabjai között tudni és ez nem más, mint a kantáros nadrág. Nehéz volt megtalálni a megfelelő darabot, amiben nem tűnök jóllakott óvódásnak, de a H&M - Divided részlegén belefutottam ebbe a skinny verzióba, amit egyszerűen imádok.


Kantáros nadrág - H&M
Csíkos felső - F&F
Bokacsizma - Deichmann (jó időben pedig tornacipővel viselem)
Szemüveg  - Vision Express
Óra - Fossil

Ha valamiért, akkor a kötött, oversize pulcsikért odáig vagyok mostanában. Ápol, eltakar, de egy csinos farmerral kombinálva vagány lesz a végeredmény.


Kötött felső - H&M
Szaggatott nadrág - H&M
Loafer - Deichmann
Óra - Ebay
Nyaklánc - H&M

 Abszolút pasztell imádó lévén egy kicsit komfortzóna elhagyásnak számít nálam ez az okker sárga nadrág, de annyira megfogott a színe, hogy gondoltam teszek vele egy próbát. A megfelelő darabokkal kombinálva üde színfoltja egy-egy összeállításnak.


Farmer ing - Takko
Sárga nadrág - Háda
Cipő  - Converse
Karkötők - Mindenhonnan


A tavasz a kedvenc évszakom, ha öltözködésről van szó, hiszen nagyon sok új trendet ilyenkor lehet csak igazán kipróbálni a tüllszoknyáktól kezdve a vállvillantós felsőkig. Kísérletezzek Ti is bátran a színekkel és stílusokkal, a hosszú tél után a felfrissülés garantáltan jót fog tenni!


Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

2 megjegyzés

  1. A fémes színű (ezüst vagy rosegold) cipőket én szívesen kipróbálnám. :)

    VálaszTörlés
  2. Az ezüst cipőt egyszerűen nem merném felvenni, de a többi összeállítás szuper!
    Pont hétvégén szemeztem egy kantáros rövidnacival, nagyon szeretnék egyet, anno imádtam. :)
    Amúgy elképesztő milyen szuper dolgokat veszel a hádában, az a sárga naci nagyon bejön (csak lenne nekem is merszem kilépni a komfortzónámból)..

    VálaszTörlés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!