Ünnepeld különlegesen a Nőnapot! / 5 girl power program /

by - március 02, 2020

Nemrégiben egy kedves anyuka barátnőm 30. születésnapjára különleges csajos programok után kutattam az inerneten. Tudjátok, valami olyat szerettem volna találni neki, ami élmény és ajándék is egyben, miközben egy kicsit kikapcsolódhat, de közben együtt lehetünk, beszélgethetünk anyukás és kevesbé anyukás témákról is.  Mikor nekiláttam a kutatómunkának ezzel kapcsolatosan, a keresési találatok között nem igazán találtam más alternatívát a szabadulószobákon kívül, ami valljuk be, két anyukának egy fárasztó nap végén szerintem felért volna a teljes kudarccal.

Végül egy anyukás Facebook csoporthoz fordultam segítségért és nagy örömömre renegeteg nagyszerű ötletet kaptam, amiket aztán kiegészítve a saját kedvenceimmel összegyűjtöttem nektek ebben a bejegyzésben!

Ha nem is éppen egy szülinapra készülődtök, viszont szeretnétek meglepni egy barátnőtöket, anyukátokat vagy lánytestvéreteket valami igazán különleges dologgal, szerintem ezek a programok bármelyike nagyszerű ajándék lehet, de a közelgő Nőnap alkalmából is tökéletes választásnak bizonyulnak, ha idén egy igazi csajos kikapcsolódásra vágytok!

1. ChillEarrings karkötő készítő workshop

Végül egy különleges workshopra hívtam meg a barátnőmet a születésnapja alkalmából, ami nagyszerű volt a számunkra, több szempontból is! Az első rögtön az időzítés volt, hiszen este került rá sor, amikor már nyugodtan rábízhattuk a férjeinkre a gyerkőcöket és autóba pattanhattunk, hogy a főváros szívében, egy nagyon hangulatos helyen belevessük magunkat a karkötő készítés tudományába.


A Smúz Virágneked kávézó és virágbolt is egyben, nagyon különleges és tökéletes helyszín a csajos programokhoz, hiszen kellőképpen romantikus és hangulatos a meghitt beszélgetésekhez, a kávén valamint teán túl pedig koktélokkal és szendvicsekkel is feltöltődhettek náluk. 

Csilla a ChillEarrings megálmodója már évek óta foglalkozik egyedi karkötők készítésével, amelyek szerintem nagyon szuper csajos kiegészítői egy egyszerű hétköznapon viselt szettnek is, az utóbbi időben pedig worshopok szervezésébe is belevágott, amelyek szintén nagyon kedveltek lettek. 

Ezen egyáltalán nem csodálkozom, hiszen amikor megérkeztünk a meglepetés programra, amire a barátnőm szerencsére egyáltalán nem számíttott, Csilla már színes és különleges gyönyökkel megpakolt asztallal várt bennünket, amelyhez leülve őszintén szólva azonnal ekapott bennünket a bőség zavara!

A workshop abszolút azt az élményt adta, amiben reménykedtem, hiszen a fesztelen beszélgetés és nagy nevetések is nagyon jó hangulatot biztosítottak az alkotáshoz. Csilla segített nekünk a karkötőink megtervezésében, elárult néhány tuti tippet ahhoz, hogyan lehet tökéletes a végeredmény, majd hagyta, hogy kicsit visszarepülve az időben újra kislányok legyünk, amikor még különböző technikákkal alkottunk magunknak vagy éppen a legjobb barátnőinknek hasonló ékszereket.

A program végén fejenként 2-2 egyedi, saját készítésű karkötővel a kezünkben köszöntünk el Csillától olyan jó hangulatban és élményekkel feltöltődve, amit azóta is emlegetünk.

A karkötők és a workshopok miatt mindenképpen érdemes benézni a ChillEarrings Facebook illetve Instagram oldalára, mert sok-sok szépségre bukkanhattok, csak vigyázat, mert függőséget okozhat! 


2. True Colours Szín és Stílustanácsadás

A lányok születése után nem sokkal kezdtem kicsit tudatosabban kialakítani a ruhatáramat és mivel egy várandósság igencsak meg tudja változtatni a testet és a lelket egyaránt, úgy gondoltam, hogy a nagy gadrób tisztázáshoz szakértő segítséget kérek. Szerencsére Instagram-on rátaláltam Georginára, akinél először egy színtancsadáson vettem részt, erről ITT olvashattok egy részletes beszámolót, majd nem sokkal ezután egyénileg is elkísért egy ruhavadászatra, amiről videót is készítettem ITT.  Gina segítsége, utmutatása és tanácsai azóta is nagyon hasznosak a számomra és a hatására sokkal több színes és csinos ruha került be a gardróbomba. Nem tudok neki eléggé hálás lenni azért, hogy segített jobban megismerni önmagamat és megmutatta hogyan öltözködhetek és kombinálhatom a különböző ruhadarabokat úgy, hogy a legjobbat hozhassam ki magamból és a ruhatáramból.

A színtanácsadás és a személyes shopping is olyan programok melyeket én szívem szerint minden lánynak, nőnek, anyukának receptre írnék fel, így biztos vagyok benne, hogy meglepetésnek és önmagatoknak is kitűnő ajándék lehet!

Ha kedvet kaptatok a szín és stílus tanácsadáshoz, Ginával a kapcsolatot felvehetitek a Facebook oldalán keresztül, valamint a weboldalára/blogjára bekukkantva sok-sok hasznos információval gazdagodhattok a színtípusokról és öltözködési trendekről. Érdemes követni őt!


3. Lélekpúder sminkoktatás

Zitával a Lélekpúder sminkesével a színtanácsadás kapcsán ismerkedtem meg és úgy voltam vele, ha már a ruhákban és kiegészítőkben sikerült Gina segítségével jobban megismernem magamat, akkor mindenképpen részt veszek egy sminkoktatáson is, hiszen korábban ezen a téren igencsak hadilábon álltam az ismeretekkel. Zitával szintén azzal kezdtünk az ismerkedést, hogy átbeszéltük az arcomhoz és a színtípusomhoz leginkább passzoló árnyalatok listáját, majd elmagyarázta, hogy milyen kozmetikumokat érdemes mindenképpen használnom az arcom előnyös tulajdonságainak hangsúlyozására és melyek azok, amiket inkább jobb, ha nem erőltetetk, mint a bronzosító vagy a highlighter. 

Bár azt hittem, hogy ezen a téren ismerem az arcomat, de akárcsak a ruhákat tekintve, itt is voltak számomra olyan kellemes meglepetések, amelyekre Zita segítsége nélkül talán sosem jövök rá. Egy pink rúzst például lehet, hogy soha nem próbáltam volna ki magamon, de a sminktükör előtt ülve a tanácsadáson kiderült számomra, hogy nem is olyan szokatlan, ha magamon látom.

Miután átbeszéltük az alapokat, Zita útmutatásával, de önállóan 3 különböző sminket is elsajátíthattam a hétköznapi pár percestől kezdve, az elegáns vörös rúzsos makeupig. Sok olyan alap sminkelési technikát sikerült megtanulnom ezen az alkalmon, amit azóta is alkalmazok a sminkelési rutinomban és jó néhány szín itt is helyet kapott az addig megszokott barnás, nude árnyalatok helyett.

+tipp: Zita és Gina közösen is szerveznek smink és stílus workshopokat, amelyek segítségével teljes megújulásban lehet része a hozzájuk érkezőknek, sok-sok hasznos tudással gazdagodva.

Nézzetek be Zita Facebook oldalára, ha szeretnétek nála smink oktatáson részt venni, de akkor is, ha egy fotózásra vagy eseményre szeretnétek egy gyönyörű sminket magatoknak.


4. Masszázs élmény a Madre Budapestben

Már most tudom, hogy amint a kisfiunk születése alkalmam adódik rá, be fogok nevezni egy kényeztető masszázsra a Madre Budapestben. Egy Instagram-on megismert anyukától hallottam, hogy mennyei kikapcsolódást és feltöltődést nyújt náluk már egy fél órás masszírozás is, amit kifejezetten fáradt, felfrissülni vágyó nőknek és édesanyáknak nyújtanak.

Tudom, hogy nagy valószínűséggel a ránk váró következő időszak nem feltétlenül a nagy alvásokról és pihenésről fog szólni, így egy-egy ilyen "lopott" Madre alkalom nagyon hasznos és egyben áldásos kikapcsolódás lehet majd.

Bátran foglaljatok hozzájuk időpontot, ha magatokat vagy akár egy kedves ismerősötöket szeretnétek meglepni egy kényeztető időtöltéssel.

A szolgáltatásaikat megtaláljátok a Facebook oldalukon, ha szeretnétek ti is egy relaxáló masszázson részt venni náluk.


5.  Varró workshop az Otthonbutikkal

Orsit egy Anyanass programunk alkalmával ismertem meg és tudtam meg róla, hogy iszonyatosan ügyesen varr, főleg ha saját ruhatáráról van szó, hiszen a mi programunkra is egy saját alkotásban érkezett. Mindig felnéztem azokra - és bevallom egy kicsit irigylem is őket  - , akik annyira ügyesen bánnak a varrógéppel, hogy meg tudnak valósítani olyan ruhadabarokat, amelyeket megálmodnak vagy elképzelnek.


Szóval Orsi az Otthonbutik megálmodója is pont ilyen személy, egy kisfiú és pár hónapos kislány anyukájaként úgy bánik a varrógéppel, mint egy varázsló és nemrégiben ezt a tudását workshopok keretein belül is igyekszik átadni másoknak.

Első varrós workshopja nagyon népszerű volt, csodás oversize felsők készültek a Patent műhelyben, most tavasszal, pont Nőnap után nem sokkal pedig egy romantikus és vagány kimonót fognak készíteni. 

Nagyon remélem, hogy nem is olyan sokára én is be tudok majd csatlakozni valamelyik varrós tanfolyamára, hiszen régi vágyam, hogy akár kezdő szinten, de megtanulhassak varrni.

Mindenképpen ajánlom, hogy vegyetek részt Orsi egyik workshopján, még akkor is, ha bizonytalanok vagytok a varró tudásotokat illetően (akárcsak én), mert biztos vagyok benne, hogy olyan sikerélménnyel fogtok gazdagodni nála, ami még nagyon sokáig fel fog benneteket villanyozni, arról nem is beszélve, hogy a saját alkotásotokat viselhetitek utána magatokon.

Orsit és az Otthonbutik #avarrásszexi oldalát ér követni Facebook-on és Instagram-on is, ha szeretnétek még több saját készítésű darabot látni Tőle!


Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!

You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!