20+1 karácsonyi ajándék kicsiknek és nagyoknak hazai alkotóktól

by - december 07, 2018

Sziasztok!

Akármennyire igyekszem, karácsony előtt mindig nagy a rohanás és a kapkodás, főleg az idei évre jellemző ez, hiszen az ünnepekre készülődés közben még a dobozaink sincsenek mind kipakolva. Nagyon szeretnék leülni és lassítani, de ezernyi teendőim között nem sok alkalmam jut az ünnepi hangolódásra. Ma viszont készítettem egy kis karácsonyi díszítést itthonra, a lányokkal elkezdtük a bemelegítő gyakorlatok a sütésre, beszereztem néhány mézeskalács formát, a gyerekek alvásidejében pedig leültem azt is átgondolni, hogy mivel ajándékozzuk meg idén a szeretteinket. 

Ti is gondolkodtok még egy-két ajándékon vagy beszereztétek már mindet? Ha még nem, akkor  remélem segít majd nektek a mai posztom, amelyben olyan hazai alkotók munkáit gyűjtöttem össze, akiket ismerek, szeretek, különlegesnek tartok és bátran ajánlom  őket nektek is. Az ajándékozásnál így nem csak abban lehettek biztosak, hogy szívvel-lélekkel adjátok, hanem abban is, hogy ugyanilyen szeretettel készült a kezetekben tartott meglepetés.


Anyának, apának, a család apraja nagyjának:


1. panyizsuzsi : Meglepetések átadásra készen!


Jó ideje rajongója vagyok a panyizsuzsi ékszereknek, így nagyon megörültem, amikor idén egy gyönyörű ajándékcsomaggal rukkolt elő, amiben egy panyizsuzsi ékszerkollekció és egy Magister Products arckrém rejtőzik. Szerintem tökéletes ajándék anyukáknak, nagymamáknak, barátnőknek vagy akár saját magadnak idén karácsonyra és a csomagolással sem kell bajlódni, hiszen különleges dobozkában érkezik átadásra készen! 

Az ajándékcsomagokról és bennük lapuló meglepetésekről ITT tájékozódhattok a panyizsuzsi webshopon!


2. Demeter csokoládé: Finomság a fa alá!

Szerintem nincs olyan ember a földön, aki ne szeretne néha egy kicsit nassolni, főleg, ha olyan különleges édességről van szó, mint például a Demeter csokoládé! A magyar kézműves csoki különlegességek, amelyek között megtalálható a bonbon, a táblás csoki, a csokiból készült nyalóka és a szaloncukor is, tökéletes meglepetések lehetnek a fa alatt is. Nekem a kedvencem az étcsokoládés epres ízvariáció, de valójában mindegyikből tudnék enni nap, mint nap! Próbáljátok ki, nem fogjátok megbánni, és az ajándékozott is elismerően hümmögni fog, amikor megkóstolja!


+ információ: Siessetek, ha Demeter csokoládét szeretnétek ajándékozni, akkor december 9-ig adhatjátok le a karácsonyi megrendeléseiteket!


3. Szancso Handmade jewel: Meglepetés a család minden tagjának!
Mindig is tetszettek az egyedi elképzelések alapján készült ékszerek, amelyek személyre szabottságuknak köszönhetően igazán különleges meglepetések lehetnek. Számomra ezekben a dolgokban mindig az a legkedvesebb, hogy az év bármely napján, ha rápillantok eszembe jut, akitől kaptam.  A Szancso Handmade Jewel kínálatában a névre szabott karkötőkön túl még f fonal ékszerekkel találkozhattok, amit a család minden tagja örömmel fog viselni! Az én személyes kedvenceim a névre szóló családi karkötők, ami szerintem egy közös fotózáson is nagyon mutatós lehet.

4. Egyedi lábtörlők : 


Mióta új lakásba költöztünk hirtelen felértékelődött számomra a lábtörlők jelentősége. Na nem azért, mert olyan nagyon koszosak lennének a talpaink, amikor belépünk a lakásba, hanem azért, mert egy ilyen jópofa és személyre szabott lábtörlő nagyon vidám fogadtatás lehet az otthon bejárata előtt! 

Az Egyedi Lábtörlők webshopjában nem csak lábtörlőket találhattok, hanem szép ajtódíszeket is, amiket mindenképp érdemes megnéznetek, ha szeretitek a bejáratotokat díszíteni.

+ információ: Webshopon lévő termékekre tudjátok leadni a rendeléseiteket.


5. Sweet little Home: Egyedi ajándékok tárháza


Ha már az egyedi dolgoknál tartunk, akkor ne felejtsetek el benézni a Sweet little Home kínálatába! Az egyedi babaruhákon és családi egyenfelsőkön át, a vicces vagy kedves feiratú bögréken át mindent megtaláltok náluk! Tényleg! Az ötletek tárháza kifogyhatatlan! Ha a webshopban nézelődtök, biztos vagyok benne, hogy a karácsonyi ajándékok feletti töprengés egy csapásra megszűnik!

+ információ: Tőlük már csak készleten lévő termékekből tudtok rendelni, de mindenképpen érdemes szétnézni a webshopon, mert tényleg nagyon egyedi dolgokat találhattok!


6. Illaberek: Csodás családi képek


Ha van valami amiért teljesen odáig vagyok mióta megszülettek a lányok azok a különböző családi portrék! Már legalább 4 fajta portré biztosan készült rólunk és azt tervezem, hogy lassan egy egész falat felszentelek ezeknek, mert annyira szeretem az egyes alkotók munkáit ezen a téren. Persze csak viccelek, de azért Illaberek gyönyörű nemezelt babáiból készült portráját sem fogom kihagyni a gyűjteményünkből, hiszen igazán csodás dísze lehet az otthonnak!


7. Csemete Ereklye: Gyermekrajzok medálba zárva


Szerintem az igazán személyes dolgok azok, amelyekben is kicsit mi magunk is benne vagyunk. Nagyszülőknek is tökéletes ajándék lehet a Csemete Ereklye gyermekrajzos ékszerei vagy kulcstartói. Most is szorgalmasan gyűjtöm a lányok különböző alkotásait egy biztos helyen, így nagyon jó és különleges ötletnek tartom, ilyen formában megőrizni az a gyermekrajzokat, biztos vagyok benne, hogy egyik anyukának sem lesz olyan nyaklánca vagy kulcstartója, mint amit a saját gyermeke alkotása díszít, ami drágább minden más ékszernél.


8. Ranch Studio - Craft & Design: Egyedi karácsonyfa


Egyedi karácsonyfa díszek, párnák és képeslapok. Ezek jellemzik a Ranch Studio kínálatát, akik segítenek abban, hogy egy ajándék igazán személyes legyen. Emlékszem, hogy gyermekkoromban volt otthon egy "vándorgömb" karácsonyfadíszünk, amit minden évben a családunkban legkisebb gyermek tehetett fel a fára. Nagyon különleges hagyomány volt, ezért el tudom képzelni, hogy a névre szóló gömbök hasonló szerepet tölthetnek be otthon a közös fa díszítés során.

+ információ: Rendelni december 14-ig vagy a készlet erejéig tudtok a Ranch Studio-tól!


A kicsik meglepetései:


9. Székből készült babakonyhák,Bella's Kitchens - Csodás babakonyhák


Nagy rajongója vagyok a DIY ajándékoknak és hagyományteremtőként a lányoknak minden karácsonyra egy nagyobb, kézzel készített ajándékot adunk. Az még legyen meglepetés, hogy idén mi lesz ez a projekt, de szerettem volna nektek megmutatni, hogy milyen csodás és egyedi babakonyhákat találtok a Bella's Kitchens oldalán! Ha nincs alkalmatok kézzel készített ajándékot alkotni, itt biztosan megtaláljátok azt a meglepetést, aminek nincsen párja.

Tavaly mi is babakonyhát készítettünk Sárának és Dorkának, erről ITT olvashattok a blogon!


10. ZelBa: Az álmok őrzői


A ZelBa aranyos újdonságai a szilikonból készült - teljesen bababarát - éjjeli fények. Ezek a kis állatok  (nyuszi, pingvin, bagoly, medve), segítenek a kicsiknek a kellemes és megnyugtató fényeikkel a biztonságos és pihentető alvásban. A lányok igénylik, hogy éjjel legyen egy kis hangulatos világítás a szobájukban és nagyon szeretik, amikor a ZelBA nyuszijuk szivárvány fényeiben alhatnak el.  

A kis éjjelifények 3 világító módban működtethetőek (erős, gyenge, szivárvány fény) és USB-vel tölthetőek. Egy feltöltéssel nagyon sokáig élvezhetik a gyermekek az esti fények biztonságát.


11. Zsanigurumi: Kedves horgolt barátok


Zsani horgolt figuráiért teljesen odáig vagyok és ti biztosan így éreztek majd, ha egyszer megismerkedtek a bongyor lovacskával, kedves őzikével, az aranyos kis bocival vagy bármelyik kis játszópajtással. Gondos odafigyeléssel horgolt állatkák, puhák és baba biztosak, biztos vagyok benne, hogy nem csak éjjel, de nappal is a kedvenc ölelni valója lesz annak a kicsinek, akit megajándékoztok vele.

Rendelést már nem biztos, hogy tud felvenni, de a karácsonyfa alá még így is beköltözhet egy aranyos kis Zsanigurumi játszópajti, ha jelentkeztek a blogon még jelenleg is futó nyereményjátékra ITT!  


12. FlowBaby - Mesés díszek a gyerekszobába


A FlowBaby webshopját nemrégiben fedeztem fel, amikor a lányok új szobájába keresgéltem kiegészítőket és nagyon megtetszett az a letisztult természetes stílus, ami jellemzi a márkát.  Elég csak bekukkantanotok a kínálatba és biztosan egy hosszú kívánságlistával tértek ki onnan! Az én kedvenceim, a hold formájú egyensúlyozó játék, a reggelizőkészlet, a lányok szobájának dekorálásához az álomfogó és a állat formájú, falra akasztható textil trófeák. Minden annyira szép és egyedi, hogy biztosan a gyerekszoba éke lesz!

13. Csimotaságok: Egy doboznyi kincs itthonról


A Csimotaságok doboza lesz a következő, amivel majd szeretném meglepni a lányokat és egyben magamat is, mert csupa olyan hazai alkotó munkájával van tele, akiket ismerek és szeretek vagy nagyon szeretnék jobban megismerni, mert értékesnek tartom a munkájukat.

Mióta Sára és Dorka megszülettek igyekszem tudatosan olyan játékokat beszerezni a számukra, amelyeknek ismerem az alkotóit és az sem mellékes, hogy csupa olyan játékkal ismerkedhettünk már meg hazai alkotók kínálatából, ami nagyon kreatív, a lányok külön-külön és együtt is örömmel játszanak velük.


14. Jógakaland: Durmi Macival a jóga is móka



Én régóta kacérkodok a jógázás gondolatával, de még nem szántam rá magam a végső lépésekre, hogy belevágjak, ezért nagyon örültem, amikor megismerkedtünk az Erdei Jógakaland  történetével, ami mesés környezetben tanítja meg a gyermekeknek - és igen a jógázásban kezdő felnőtteknek is - a jóga gyakorlatokat. A lányok különösen élvezik, hogy utánozhatják a mozdulatokat, igazán jó móka a számukra és mindig nagyokat nevetünk, ha előkerül a mesekönyv a barátságos kis állatokkal. Ugyanilyen izgalmas a Jógakaland újdonsága Durmi Maci jóga társasjátéka, ami szórakozva tanítja meg a jóga egyik alap gyakorlatát a reggeli napüdvözletet! A társast és a könyvet is bátran ajánlom, hiszen ezekkel már a legkisebb korban is megszerettethető és megismertethető a mozgás öröme!


15. MiNik: Kifogyhatatlan játékból 


A MiNik játékokról már korábban EBBEN a bejegyzésben írtam nektek, de semmiképpen sem szerettem volna kihagyni a listámról, hiszen a lányok még most is nagyon szeretik ezeket a kreatív és fejlesztő játékokat, napi szinten előkerülnek a levendula illatú hercegnők és a kifogyhatatlan játékokat rejtő táska, így biztos vagyok benne, hogy tökéletes ajándékok lehetnek a fa alá!

16. Nalababa- Hátizsák extrákkal


Amikor megláttam ezt a Nalababa hátizsákot, egyből tudtam, hogy meg kell mutatnom a blogon is, hiszen nem láttam még eddig olyan hátravalót, ami egyben táska és matató "fal" is. Ez a táska viszont pontosan ilyen! Nagyon sokszor, amikor utazunk a lányokkal jól jönne, ha a táska, amibe bepakolok nekik már rejtené egyben a játékot is, így ez a táska tömegközlekedő anyukáknak és gyermekeiknek biztosan nagyon hasznos lesz, arról nem is beszélve, hogy milyen egyedi darab!


17. Tóth Anikó Dóra - Puszimanók: 


Kifejezetten szeretem azokat a köteteket, amelyek az elalvásban és elalvás körüli félelmek legyőzésében segítenek. Sárának és Dorkának minden este szoktunk mesélni és a Puszimanók története nagyon megfogott. Ők bizony olyan manók, akik minden este lecsúszdáznak a gyermekek szemhéjaira és addig puszilgatják azokat, míg le nem csukódnak és édes álmok nem jönnek az apróságok szemeire. Ugye milyen különleges történet?  Ha érdekel benneteket, akkor hamarosan mutatok nektek a blog Facebook oldalán egy kis részletet a könyvből és arról, hogy a lányoknak, hogy tetszenek a mesék! Hallgassátok meg majd Ti is!


18. Okoselefánt: Könyv, amiben Ő lehet a főhős!


Ezekről a könyvekről bővebben is fogok írni még a blogon, de annyira megtetszett, hogy gondoltam megosztom ebben a bejegyzésben is veletek, ha valaki közületek esetleg szeretne becsempészni egy különleges könyvet a fa alá. Az OKOSelefánt olyan névre szóló könyveket készít, amiben a gyermeketek lehet a főszereplő. A kemény lapos könyvekben, erdőhöz, réthez, éjszakához kapcsolódó mondókák és rövid versek szerepelnek színes illusztrációkkal gazdagítva a kisebbeknek, a 7 hercegnő története pedig a nagyobb lányok kalandozhatnak egy tündérmesébe. 

Az én kedvenceim:


19. Pingalló titkai: 


A Pingalló Titkai alkotóját, már nagyon régóta követem Instagram-on és eddig is nagyon szerettem a munkáit, de az Édes Napok kártyacsomagja olyan különlegesség, amit nem csak az ünnepi készülődésnél, de bármelyik téli napon szívesen előveszek, hogy a lányokkal együtt különleges emlékeket gyűjtsünk.  A kártyacsomagban 30 darab kártya szerepel és olyan élményeket rejt, mint a madáretetés, sütögetés, hóember építés.

20. Lulu's Design - Betűtábla ünnepi köntösben


Ha követitek a közösségi média oldalaimat akkor biztosan láttátok már, hogy egyre gyakrabban tűnik fel a képeken a kedvenc betűtáblám, amihez most a Lulu's Design-tól téli kiegészítőket is kaptam ajándékba.  Nagyon szeretem az újabbnál-újabb vicces idézetek megalkotását a táblán, így igazán boldog vagyok, hogy ezekkel a gyurma kiegészítőkkel, amit a Gyurmacsodák alkotója készített, még egyedibbé tehetem majd a táblámat!

+1: Debaba KRAFT: 


A Debaba KRAFT gyerekszoba kiegészítőit az egyszerűség és szerethetőség jelképezik a számomra. Az édes állatfigurákat, amelyek a marok és nagy párnákon köszönnek vissza a gyerekek hamar a szívükbe zárják. A nyuszis magasságmérőjük már a lányok szekrényében várakozik, hogy az megújult gyerekszobába bekerülhessen januárban és már alig várom, hogy használhassuk és jelölhessük rajta időről-időre, hogy mennyit nőttek a csajok. Nézzetek szét náluk, mert biztosan találtok olyan kiegészítőt vagy pihe-puha állatkák, amivel meglephetitek a gyermeketeket! 



Képek forrása: Az alkotók sajátjai.


Ti beszereztetek már minden ajándékot idén karácsonyra?

Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!

You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!