5 könyv a hűvös napokra

by - november 02, 2018

Bár még mindig hihetetlen, hogy milyen szép őszi idő van odakint, amikor kinézek az ablakon - amit természetesen nagyon élvezek -, néha kicsit azért vágyom a bekuckózásra egy jó meleg teával és szuper olvasmánnyal. Talán nem is meséltem még, de leginkább azt szeretem az olvasásban, hogy egy jó könyv felér számomra egy különleges utazással. Míg a könyv lapjaiba temetkezem, ismeretlen főhősök bőrébe bújhatok és izgalmas kalandokban, kihívásokban lehet részem. Egy jó könyv még napokkal azután is "velem van", amikor már befejeztem és a polcra tettem. Ebben a bejegyzésen olyan köteteket hoztam nektek, amelyek egytől-egyig elvarázsoltak és remélem, hogy Ti is így lesztek velük, ha belevágtok az olvasásukba.


1. Finy Petra: Akkor is

A magyar írónő könyve először a borítója miatt keltette fel a figyelmemet, majd hamarosan a belseje is teljesen magával ragadott, bár korántsem egy vidám történet. Amikor a 40 éves tanárnőt Sárát váratlanul elhagyja a férje, a kétgyermekes anyuka élete teljesen a feje tetejére áll. Közel éreztem magamhoz ezt a történetet, mert mindenkivel előfordulhat, hogy kicsúszik a lába alól a talaj és hirtelen nem tudja, hogy hogyan tovább.  A történet nagyon erős, de tele van humorral és szeretettel, ami miatt nagyon élveztem olvasni. Bemutatja egy házasság virágzását és hanyatlását, a barátság erejét és azt, hogy érdemes hinni a csodákban! Szeretem az ilyen és ehhez hasonló emberi sorsokról, érzésekről és gondolatokról szóló regényeket, mert mindig elgondolkodtat és tanít.

Kiadó: Athenaeum ITT

2. Jodi Picoult: Ítélet

Az írónő történeteit nagyon szeretem, mert nagyon fontos erkölcsi és társadalmi kérdéseket dolgoz fel a hihetetlenül izgalmas és fordulatos könyveiben. Hasonlóan az előbb ajánlott kötethez, ebben is az emberi sorsok és érzések állnak a középpontban, tragédiák, melyeket mindegyik főhős egyedül próbál feldolgozni, majd idővel rájönnek, hogy együtt sokkal könnyebben megy és megéri még hinni és bízni másokban, akár egy nagy csalódás után is. Jack felejteni és újrakezdeni érkezik Salem Falls városába, ahol egy szerencsés véletlen folytán azonnal munkát kap a helyi bisztróba, amit a kicsit különc Addie vezet. Két idegen, titokzatos és szomorú múlttal. A történet több szálon kezd kirajzolódni a szemünk előtt, lapról, lapra egyre több titkot fedve fel előttünk, ami igazán izgalmas és alig várom, hogy kiderüljön vajon, hogyan dönt a nő, amikor kiderül a férfi múltja?!

Kiadó: Athenaeum Kiadó ITT

3. Colleen Hoover: Ugly Love

Colleen Hoover könyveit azért szeretem, mert nagyon humoros, a főhősöket könnyű rögtön a szívünkbe zárni és a történetei mindig kicsivel többek egy átlag szerelmi történetnél. A pilótaként dolgozó Miles és Tate között azonnal működik a kémia, amikor találkoznak, bár kapcsolatuk nem indul zökkenőmentesen, mégis egymásba habarodnak. A fiú múltjában azonban olyan tragédiák, amit a lány szerelme sem biztos, hogy képes feloldozni.  

Ismét nem kellett csalódnom, hiszen ez is egy gyönyörű történet szívbemarkoló részekkel, melynek olvasása közben egyszerre tudtam nevetni és könnyezni is egyben.


Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó ITT


4. Sarah J. Maas: Throne of Glass - Üvegtrón sorozat (1.)

Bevallom, hogy a sorozat első kötetét nagyon nehezen, csak második nekifutásra tudtam végigolvasni, de mire az utolsó laphoz értem, teljesen belehabarodtam ebbe a fantasy történetbe. A főhősnő Cealena, akit a legveszélyesebb orgyilkosnak neveltek gyerekkorától fogva, egy nap olyan kihívás elé kerül, amiben a szabadsága vagy a halál a tét. Varázslat, tündérek, alvilági szörnyetegek, királyok, királynők és egy végtelenül belevaló lány, aki a könyv lapjain, a szemünk előtt hiszi el, hogy képes a jóra és különleges sorsot szántak neki! Akik szeretik a felnőtteknek szóló tündérmeséket, biztosan nem fogják tudni letenni a kezükből!

Ajánlom még a Tüskék és rózsák udvara sorozatot az írónőtől, ami szintén egy varázslatos világba repíti az olvasót. 

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó ITT

5.Paullina Simons: A bronzlovas

Nagyon szeretem a történelmi romantikus regényeket, főleg hogyha egy jó hosszú kötetbe vethetem bele magamat. A bronzlovasnál mindez megvan, hiszen majdnem 900 oldalon keresztül követhetjük nyomon Tatjána és a Metanov család megmérettetéseit a Hitler által megtámadott Oroszországban. Ebben a vészjósló időben találkozik Tajána Alexanderrel, akivel rögtön egymásba szeretnek és minden kihívás, nehézség és bizonytalanság ellenére hisznek a szerelmükben és harcolnak a családjaikért és egymásért még akkor is, ha ez nagy veszélyt jelent.

Gyönyörű és szívbemarkoló történet, melynek úgy fogynak a lapjai a kezünkben, hogy szinte észre sem vesszük.

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó ITT


Nektek mi volt mostanában a kedvenc olvasmányotok?


Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!

You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!