Kislányos kuckó pillanatok alatt!

by - szeptember 05, 2018

Szeretem a lányok szobáját szépítgetni, bár a rendrakásban mostanság nem nagyon sikerül fenntartanom egy békés állapotot, de azért pár pillanatig olykor előfordul, hogy Sára és Dorka szobája igazi kislányos kuckó képét mutatja, nem pedig egy csatatérét. Persze én mindig is úgy voltam vele, hogy a gyerekszoba az Ő birodalmuk, ott azt csinálnak, amit szeretnének, ha az nem baleset veszélyes és nem jár robbanáshoz hasonló hangokkal. 

Sára és Dorka nagyon szeretnek kuckózni, így a bunki építés szinte mindennapos program nálunk. Volt már indiánsátruk, amit anyukám varrt nekik, vettünk cirkuszi sátorhoz hasonló kis házat és végül, de nem utolsó sorban az örök kedvenc a fotelekből és plédekből álló búvóhely is foglalta már el a fél nappalinkat. 

Régi vágyam volt, hogy készítsek nekik egy klassz kuckózós helyet a szobájukba, amivel egy nem túl szép sarkot is fel szerettem volna dobni a helyiségben. Sajnos a radiátort még így sem sikerült eltakarnom, de szerintem már így is barátságosabb és szebb lett a lányok szobája. 


Régóta szemeztem a baldachinokkal, de mivel nálunk két kiságy van ezért nem találtam túl helytakarékosnak hogy két ilyen díszt is felhasználjunk a lányok szobájába. Aztán jött az ötlet! Hogy egy szép kis baldachinból akár nagyszerű kislányos sarkot is lehetne varázsolni, ahol a lányok olvasgathatnak vagy babázhatnak.

Amikor rábukkantam a Kandy Gyerekbútor kínálatában erre a szépséges baldachinra, tudtam hogy ez lesz a tökéletes választás a lányok szobájába! Nagyon megtetszett, hogy a vidám színek mellett a lelógó selyem szalagokat pillangók díszítik és a tüllök két oldalán végig pedig vidám bojtok teszik még vidámabbá az összképet. Erről rögtön a lányok jutottak az eszembe, akik szintén ilyen kis vidámak és a bohókásak.

A baldachin minősége nagyon minőségi, a tüll anyag erős, mert több heti használat után sem szakadt el vagy rongálódott meg, pedig elhihetitek, hogy a lányok igencsak igénybe veszik az új játszósarkukat. Ez nekem nagyon pozitív csalódás volt, mert attól féltem, hogy előbb-utóbb szakadásokkal lesz tele, de ez eddig szerencsére nem következett be. 

A felszereléshez csak egy apró lyukat kellett fúrnunk a plafonba és a csomagban kapott akasztóval rögzíteni azt.  A lányok örömmel segédkeztek a műveletben, de a teljes berendezést akkor csináltam meg, amikor lementek sétálni az apukájukkal, így igazi meglepetést szerezhettem nekik.

Szerintem nagyon feldobja a szobájukat az új kiegészítő, a felszerelés óta többször üldögélnek bent és babáznak, sőt királylányosat is játszottak már odabent, mondván ez a királynői palotájuk!  


Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!

You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!