Lazítani gyerekek mellett. Lehetséges? / Utazó blogger lettem: Velence Resort&Spa 3. rész /

by - július 09, 2018

Ugye nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, hogy a lányokkal közös nyaralásunk alatt a bekészített friss és ropogós regényem elő sem került a táskámból, nemhogy nyugisan olvasgattam volna belőle.

Szülőként a nyaralások és a közös üdülések átfogalmazódnak. A nap minden pillanatát meg kell szervezni, egy vacsorát is úgy kell levezényelni, mintha

Mindennek ellenére úgy gondolom, hogyha a ráérős könyv lapozgatás ábrándja nem is feltétlenül válik valóra, de lazítani mindenképpen lehet a családi vakáción is, és a családbarát szállodáknak hála még kettesben is tölthet egy kis időt anya és apa.

Mióta gyermekeim születtek tudom, hogy valójában a vakáció vagy szabadnap számunkra anyukáknak nem igazán létezik. Folyamatos készenlétben állunk és még a közös kikapcsolódás alkalmával is állandóan ezerfelé figyelünk. Éppen ezért különösen fontosnak tartom, hogy olykor-olykor nem csak az anyukáknak, hanem az apukáknak és a szülőknek kettesben is jusson pár perc nyugalom, amikor feltöltődhetünk kicsit.

Tény, hogy gyerekekkel már sosem lesz olyan ráérős a nyaralás, mint korábban, amikor még csak ketten voltunk egy párként, hiszen a gyerekek mindig menni akarnak majd erre a programra, meg arra a látványosságra is és mindig kérnek még repetát, amikor mi éppen leülnénk a saját vacsoránkkal az asztalhoz. Előfordulhat, hogy a játszóház legtetejéről fognak lekiabálni nekünk, hogy pisilni kell és lehetséges, hogy ki fognak borulni,amikor abba kell hagyniuk a játékot, mert már vacsora idő van.

Persze egy családbarát hotelban nem csak az a jó, hogy nem néznek ránk ferde szemmel, ha éppen műsorozik a csemeténk az utóbbi okból kifolyólag, hiszen valamilyen formában mindenki átélte már ezt, de az is jó, hogy a rengeteg gyerekprogramnak és az animátoroknak hála, nem csak hogy mérsékelni lehet a hisztik számát, hanem mi, szülők is eljuthattunk egy lazító masszázsra kettesben, míg a gyerekek játszanak vagy egy érdekes programon vesznek rész.

És ettől más egy családbarát szálloda a többitől! A Velence Resort&Spa azon Kids Oasis által minősített szálláshelyek közé tartozik, melyek 5 szélforgóval büszkélkedhetnek, ami a mindennapi gyerekprogramjaival segít a szülőknek abban, hogy a gyerekek is jól érezzék magukat és a szülők is ki tudjak kapcsolódni közben.

A nyaralásunk ideje alatt nem csak egy kellemes pározs masszázson és szaunázáson vehettünk részt Tomival, míg a lányok Ele-Fanni kuckójában játszottak, de a vacsoránkat is nyugodtan megehettük az étteremben kikészített játékoknak és színezőknek hála, esténként pedig a Velencei tó látványában gyönyörködve, egy pohár borral fejezhettük be az napot, hiszen a csemetéink annyira kidőltek a napi izgalmaktól, hogy nem kellett órákig bajlódni a fektetéssel. Ezek a kettesben töltött pillanatok pedig szerintem ugyanolyan fontosak és értékesek, mint amikor négyesben játszottunk vagy pancsoltunk napközben.

Köszönöm a KidsOasis-nak, hogy általuk lehetőségem nyílt megismerni egy olyan családbarát helyet, ahová bármikor szívesen visszatérnék a gyerekekkel, a Velence Resort&Spa-nak pedig azt, hogy fáradhatatlanul és teljes szívvel dolgoznak azon, hogy nem csak a gyerekeknek, de a szülők számára is felejthetetlen élmény legyen egy pár napos kikapcsolódás is.

Remélem, hogy a beszámolóimmal Nektek is bemutathattam egy olyan családbarát helyet, amit mindképpen érdemes meglátogatni, ha ilyen kikapcsolódáson gondolkodtok.

A bejegyzésem előző részeit ITT és ITT olvashatjátok.

A nyaralásunkról egy videó is készült, amit ITT megnézhettek.

Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!