Kastély a fák között / Utazó blogger lettem: Oxigén Hotel Superior Family&Spa - Noszvaj /

by - július 31, 2018

Nemrégiben a KidsOasis nagyköveteimként az utunk Noszvajra vezetett, ahol az Oxigén Hotel Superior Family&Spa-val ismerkedtünk pár napig. A szálloda az előzőekben bemutatott családbaráthoz szálláshelyhez hasonlóan, szintén 5 szélforgós minősítést kapott, mely a legmagasabb elismerést jelenti.

Noszvaj a fővárostól nagyjából 1 órányi autóútra van és tökéletes választás azoknak a családoknak, akik szeretnének egy kicsit kiszakadni a városi hétköznapok rohanásából és csendesebb környezetben kikapcsolódni, feltöltődni friss levegővel és élvezni a természet közelségét. A Heves megyében található község közel van Egerhez és Mezőkövesdhez is, így programok tekintetében széles palettáról válogathatunk, de ha helyben maradunk akkor is akad látnivaló, mint például a De la Motte kastély, amit mi is meglátogattunk a lányokkal.

A fák között megbúvó, vidéki kúriára emlékeztető szálloda parkja hatalmas, tele égig érő fákkal és színes virágokkal, valamint egy kis tó is található benne, ami már a kocsiból kitekintve is nagyon csalogatott bennünket, hogy felfedezzük.

Mikor megérkeztünk, egy rövid bejelentkezés után - ahol a lányok is segédkezhettek, hála a kis lépcsőnek, amivel ők is elérhették a recepciós pultot, ami szerintem egy nagyon figyelmes dolog a szálloda részéről -, elfoglalhattuk a szobáinkat, ahol bor és gyümölcstál várt  frissítőként bennünket.

Egy Family Suite lakosztályban kaptunk helyet, ami egy hálószobából, nappaliból valamint  egy tágas fürdőszobából állt. A nappaliban kihúzható kanapénak köszönhetően nagyobb gyerekekkel is kényelmes a szoba, mi viszont utazóágyakkal a hálószobában oldottuk meg az alvást a lányokkal, ami elsőre okozott némi aggodalmat, hiszen nem szoktunk egy légtérben aludni, általában zavarjuk a lányokat és én is mindig felkelek ha csak valamelyik lány fordul egyet, de a sűrű és izgalmas programoknak hála az alvással egyáltalán nem volt végül problémánk. A szobák nagyon ízlésesen voltak berendezve és egy kicsit úgy éreztem magamat, mintha egy kis kastélyban lettem volna.

A szobában a gyerekekre gondolva találtunk WC szűkítőt, az emelten található baba-mama szobában pedig minden egyéb kelléket beszerezhettünk, amire szükségünk volt. Egészen pici babákra is gondolva ebben a helyiségben volt egy konyharész üvegmelegítővel, mikróval, hűtővel,babakádakkal és állványokkal, pelenkázóval a nagyobbaknak pedig bilikkel és fellépőkkel. Ezt a szobát mindenki szabadon használhatta a nap bármely szakában.
A szobánk felfedezése és némi berendezkedés után átöltöztünk a fürdőruháinkba és elindultunk, hogy felfedezzük a szálloda wellness részlegét, amit a legalsó szinten találtunk.
Nekem különösen tetszett, hogy külön helyiségben két gyerekmedence is helyet kapott ebben a részlegben, ahol rengeteg játék, karúszó és úszógumi, kis ház és még két vízi hinta is várta a gyerekeket. Itt egyáltalán nem kellett gondolkodnunk, hogy mit játszunk, a lányok hamar megismerkedtek a karúszókkal is és örömmel tempóztak az amúgy gyerekbarát vízben játékgyűjtögetőset játszva.

A felnőtt részlegben az egyik kedvenc részem azok a hatalmas ablakok voltak, amelyeken át a szálloda fás kertjére láthattunk rá, pancsolás vagy úszás közben, így olyan volt, mintha egy kicsit kint lettünk volna a természetben. Újra és újra lenyűgözött, hogy ilyen szép környezetben kapcsolódhatunk ki.

A vacsorához már kicsit fáradtan, de élményektől feltöltöldve érkeztünk és válogattunk a svédasztalos kínálatból. A gyermekek számára kialakított játszóházban nem csak elfoglalhatják magukat a kicsik, míg a szülők befejezik az étkezést, de itt találjuk a gyerekmenüt, az üdítőket és a napközben is rendelkezésre álló hűtőt, amikor bármikor választhatunk tejes desszerteket gyümölcsöket.

A gyerekeknek all inclusive ellátás jár minden esetben, ami tartalmazza a tízórait és az uzsonnát is, valamint az ebédet, egy program keretén belül pedig melegszendvicset is süthetnek közösen a gyerkőcök, az animátorok pedig végig segítenek nekik.

Páfránnyal a szálloda kis sárkányával reggeli után a kis játszóházban találkoztunk, akitől a lányok eleinte kicsit tartottak, de mikor látták, hogy milyen aranyos és barátságos már nagyon érdeklődtek és még a kertben lévő páfrány szobor mellé is szívesen leültek barátkozni.

A második napunkat a szálloda parkjának felfedezésével indítottuk. Óriás tekéztünk, a lányok felmásztak egy igazi fára épített bunkiba, kipróbáltuk a mini KRESZ pályát, ahol rengeteg jármű állt a rendelkezésünkre a rollertől a futóbiciklin át. Ezután Sára és Dorka végigmásztak a kicsiknek kialakított akadálypályán, majd a kalandot egy kötélpályán lecsúszással zárták, amiből termesztésen kellett néhányszor ismétlést tartani, mert teljesen odáig voltak érte.

A nagyobbak az animátorok segítségével túrázhatnak, részt vehetnek színes és izgalmas programokon, valamint pizsama partin is, ahol Páfrány is jelen van. Az aktív részvételért cserébe pecséteket gyűjthetnek, amelyből, ha összejött a 10 darab, akkor ajándékot kaphatnak cserébe.

Az animátorok nagyon kedvesek és figyelmesek voltak. Bár a lányok még a legtöbb programhoz kicsik voltak és nem is akartam erőltetni, hogy önállóan részt vegyenek a programokon, próbáltunk közösen csatlakozni amihez csak tudtunk, hiszen tényleg nagyon izgalmas és érdekes dologban lehetett részt venni.

A kincskeresésnél például a nagyobb gyerekeket vacsoráig nem is lehetett látni, de a szülők is szívesen csatlakoztak a felfedezéshez, így eldöntöttük Tomival, hogy pár év múlva, ha ismét az Oxigén Hotel-ben vendégeskedünk, akkor mindenképpen buzdítani fogjuk a lányokat, hogy vágjanak bele ezekbe az izgalmas kalandokba.

A nap második felében a sok játék után minket szülőket egy kényeztető masszázs várt, én tetőtől talpig felfrissültem a Zen masszázzsal, Tomi pedig Stresszoldó masszírozáson járt, ami szintén nagyon kellemes volt az elmondása szerint.

Mitől családbarát egy szálloda?

Sokan kérdeztétek, hogy miben különbözik egy családbarát szálloda a bababarát szállásoktól. A KidsOasis által minősített családbarát helyek programokban, étkezésben, biztonságban és felszereltségben a teljes családra gondolnak a legkisebbektől a legnagyobbakig. A programok lehetővé teszik, hogy a szülők és gyerekek együtt, de akár külön-külön is kikapcsolódhassanak. Az 5 KidsOasis szélforgóval minősített családbarát helyeknek az a különlegessége, hogy a hét minden napján gondoskodnak animációs programokról.

Az utolsó napunkra terveztük a kirándulásunkat a De la Motte kastélyba, aminek sajnos csak az előkertjéig jutottunk el, hiszen egy rendezvény miatt egészen augusztusig le van zárva. Kívülről azért megnéztük és elmeséltem a lányoknak, hogy itt laktak a hercegek és a hercegkisasszonyok régen és sétáltunk egy kicsit a kertben.  Lovakat szerettünk volna még simogatni, de sajnos ezt utólag vettük észre, hogy előre kellett volna egyeztetni a lovardával, így ez nagy szomorúságunkra elmaradt.

Ami felől szintén sokan érdeklődtetek, hogy milyen volt a benyomásunk a szállodáról, hogyan éreztük magunkat. Lehet őszinte veletek? Az elején nekem kicsit szokatlan volt, hogy az eddig látogatott wellness szállodákkal ellentétben egy erdő közepére csöppentünk, ahol vidékies, szinte már gyerekkorunk nyári táborait idéző hangulat fogadott bennünket. Idővel észrevettük, nagyon is élvezzük, hogy a környezet közelségében tudunk kikapcsolódni és lazítani. Rengeteget játszottunk együtt a lányokkal, Tomival talán még sosem tollasoztunk, de most ezt is kipróbáltuk, jókat pancsoltunk és sétáltunk, a nap végén pedig hatalmasakat aludtunk. Rájöttünk hogy szeretjük a pihentető, "kisemmozdulunk" csak wellnessezünk nyaralásokat de az aktív, szabadban eltöltött kikapcsolódást is, ami ezen a helyen abszolút megadatik a családok számára.

A pihenésünkről most is készült egy rövid videó, amiben megnézhetitek milyen kalandokban volt részünk!

Ti mit tartotok fontosnak egy szállodában, ha nyaralni indultok?

Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!