Így teszem hangulatossá a lakásunkat ősszel

by - október 11, 2017

1. Világító égősorok és lampionok

Bár messze még a Karácsony, én már most kidíszítettem a lakás különböző pontjait égősorokkal és lampionokkal.  Nagyon szeretem azt a meghitt hangulatot, amivel egy késő délutáni vagy borús időben bevilágítják a szobát az apró fények.


2. Motiváció mindenhol 

A férjem már csak mosolyog, amikor egy újabb idézetes képpel vagy dísztárggyal állítok haza a Pepco-ból, de továbbra is tántoríthatatlan vagyok. Próbálok nem túlzásba esni, de egy két mondtad nagyon közel kerül a szívemhez és a lakás egyes pontjain viszontlátva/olvasva őket, mantraként is funkcionálnak ezek a számomra. 


3. Világító lightbox az új mánia

Tulajdonképpen nem is dísztárgynak nevezném az új szövegbuborék formájú lightboxomat, hanem egy új hobbinak. Szinte mániám lett, hogy mindenféle üzeneteket és mondatokat írogatok rá és bár nem vagyok túl ügyes a rajzolásban, de tökéletesen kikapcsol az alkotás. A  lightbox hangulatvilágításként is tökéletes, nagyon fel tudja dobni a szoba hangulatát. 

Szövegbuborék formájú lightbox - Classhome webáruház

4. Párnák és plédek

Egyszerűen nem tudok betelni azzal az érzéssel, amikor egy forró teával és egy klassz könyvvel beveszem magamat a kanapénkra a párnák közé, majd jól bebugyolálom magamat egy puha és meleg plédbe. Ugye ti sem tudnátok ellenállni? Szerintem az ősz egyik legjobb kikapcsolódási formája - a friss levegőn tett séták után -, amikor az ember bekuckózik. 


5. Terápiás illatok

Nemrég felfedeztem magamon, hogy nagyon kikapcsolnak és ellazítanak az illatgyertyák és visszafogott illatosítók. Képes vagyok teljesen megnyugodni attól, ha bekapcsolom az Air Wick elektromos olvasztó tégelyemet, elindítom a kedvenc zenei válogatásomat és élvezem, ahogyan a Nagyi sütije gyertyatömbök szépen lassan elárasztják a lakást finom édes illatokkal. 


Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!