Márciusi kedvenceim

by - március 27, 2017

Sziasztok!

Ti szeretitek a "havi kedvences" bejegyzéseket? Én bevallom, nagyon szeretem nézegetni más bloggerek, vagy youtuberek kedvenceit egy összefoglalóban. Ilyenkor mindig kedvet kapok, hogy kipróbáljak új dolgokat, amik aztán az én személyes kedvenceimmé is válnak.


Elektromos fogkefe - Oral-B

Mióta a névnapunkra megajándékoztuk magunkat egy elektromos fogkefével, a reggeli és esti rutinom egyik fő fénypontja lett a fogmosás. Az időzítőnek hála, pontosan tudom, hogy mikor hagyhatom abba a "berregést", a végeredményt, a sima és tiszta fogaimat pedig imádom.

Olajok

Bio-Oil már régóta nagy becsben tartott lakója a fürdőszoba szekrényemnek, minden cseppje aranyat ér, ha hegkezelésről, élettelen arcbőrről vagy éppen a terhességi csíkokról van szó. A  ricinusolaj jótékony hatásáról már rengeteget olvastam, jelenleg a szemöldököm és a szempilláim ápolására használom, de hajpakolásként is szeretném majd alkalmazni.

Rimmel - Royal Blush krém pirosító

Kicsit mindig szkeptikus voltam a krémes pirosítók tekintetében, de azt kell mondjam, hogy a Rimmel Royal Blush-ja teljesen levett a lábamról. A rohanós hétköznapokon elég az ujjammal felvinnem az arcomra és máris kevésbé nézek ki fakó élőhalottnak, hiszem a színe mellett még egy szoldi ragyogást is kölcsönöz a bőrömnek.

Arclemosó - Balea Med

Temes Anikó egyik vlogjában (mellesleg teljesen rákattantam mostanában a magyar YouTuberek-re) hallottam a Balea arclemosójáról. Mivel Anikó az egekig magasztalta, úgy gondoltam kipróbálom, hiszen a sima tusfürdős arctisztítást nem találtam sosem túl helyénvalónak az arcápolást tekintve, utóbbira pedig szeretnék mostantól nagyobb hangsúlyt fektetni. Azt kell mondjam, egyáltalán nem csalódtam ebben a termékben, mert nem szárítja az arcomat és szépen megtisztítja a bőrömet a szennyeződésektől. 

Ecsetek - Aliexpress

Már régóta szerettem volna ecseteket vásárolni magamnak, és mire - a YouTube-nak hála - kiművelődtem ecsetekből, már rá is találtam Aliexpress-en ezekre a darabokra. Gondolom ezek is valamelyik nagyobb márka dupe-jai, de annyira azért nem vagyok még profi, hogy ezt az infót is tudjam, csak azt tudom, hogy az ecsetek nagyon puhák, nem hullik a szőrük és a pár dolláros áruk ellenére nagyon is jó minőségűek.


Harry Potter és az elátkozott gyermek

Bár kicsit elriasztottak a negatív vélemények "Még a legnagyobb Harry fanok is letették a könyvet végigolvasás nélkül", szerencsére nem hagytam magamat elriasztani és jól tettem! Színházi szövegkönyv ide vagy oda, nekem különösen tetszett a könyv írásmódja és a történet is nagyon megfogott. Annak ellenére, hogy én már régen kinőttem a Harry Potter lázból (valahol még biztos megvan az az album, amiben az összes Harry-vel kapcsolatos cikket összegyűjtöttem) kifejezetten élveztem ezt a történetet. Ki ne akarná tudni, hogy mi lesz a kedvenc hőseivel, amikor felnőnek?

Ipad mini

Közös karácsonyi ajándékunk már az első használat során belopta magát a szívembe, pedig nem voltam oda különösebben a tabletekért. Ennek ellenére napjában többször érte nyúlok, ha szeretnék böngészni a neten és a YouTube elé is ezzel a kezemben heveredek le a kanapéra. Újonnan pedig blogolásra is használom. Hasznos kis apróság, amit nagyon szeretek, alma jel ide vagy oda.

Szemüveg - Vision Express

Az előző bejegyzésemben már meséltem Nektek arról, hogy miért volt szükségem egy szemüvegre és ez a kiegészítő az egyik leghasznosabb és legstílusosabb kedvencem a hónapban.

Air Wick Life Scents - illattömbök

Bevált szokásommá vált, hogy a lányok délutáni alvásának idején bekapcsolom az elektromos Air Wick illatosítómat, amiben finomabbnál-finomabb aromájú illattömböket teszek és kikapcsolok egy pár percre ezzel az "illatterápiával". Annyira bevált nálam a relaxálás eme formája, hogy mostanában sokszor csak úgy napközben is meggyújtok egy gyertyát (ahol a kis kezek nem érik el) és élvezem a finom illatokat. Ez akkor is megnyugvást jelent, ha amúgy egy nehéz nap kellős közepén tartunk. :)

Amiket még szerettem márciusban:

hogy visszatértem a blogoláshoz / hogy tavasz van! / hogy végre egy szál pulcsiban is le lehet menni sétálni / az önfeledt játszótéri pillanatok és homokozások / a sok újdonság, amivel a lányok meglepnek bennünket / a hajam formája és színe végre olyan, amit szeretek, még akkor is ha éppen jó pár centis lenövésem van a fejem tetején / a pár száz forintos szuper turis szerzeményeim / a rügyező fák / a sok segítség Virágtól a blog nevét és mottóját illetően KÖSZÖNÖM! / a blog új lógója / a jótékony sóhegyecskék a BabyMountain-től/ hogy ültettem virágokat az erkélyre / hogy kantáros nadrágot hordok és nem érzem gyerekesnek / hogy elkezdtem a tavaszi nagytakarítást /

Kedvenc mottó:

Maradj vad a szívedben!

Üzenet a következő hónapra:

Csak a jóra koncentrálj! 

Van, amikor úgy tűnik, hogy minden rossz és semmi jó nem történik velünk. Amikor a negatív dolgokra koncentrálunk nehéz meglátni a jó dolgokat, pedig azok akkor is ott vannak az életünkben, csak oda kell figyelnünk ezekre az apróságokra.

*A termékek nem képezik promóció részét

Nektek mi volt márciusban a kedvencetek?




You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!