Kedvenc anyukás mémjeim, amelyekben magamra ismerek

by - március 28, 2017


Sziasztok!

Tegnap este hatalmasakat nevettem, amikor belebotlottam a Pinterest-en jó pár alap igazságot kifigurázó képbe az anyák életéről. Összegyűjtöttem a számomra legmókásabbakat, amelyekkel abszolút azonosulni tudok. Remélem Nektek is szerzek pár örömteli pillanatot ezzel az összeállítással.

33 Funny Pictures for Today Dummies of the Year:

Amikor reggel meghallod, hogy a gyerekek felkeltek
Elkezdődött...

....főleg, ha a lányok már reggel nyűgösen és sírva kelnek, akkor tudom, hogy fel kell kötnöm aznapra a gatyát!

I'm not a mom and have the utmost respect for all my friends who are moms. Hardest job in the world is being a parent. That being said, I saw this and nearly peed myself.:
Más anyukák vs. Én 

Hányszor, de hányszor érzetem már magamat így én is, még a kötény is stimmel!  

13094263_1124693477600104_8475292367290839730_n.jpg 684×960 pixels:
Ahogy elképzeltem az anyaságot és ahogy valójában történik.

Haha, pontosan így!

Stop trying to make “sleep” happen. It’s not going to happen.:

Amikor más anyákat látok a boltban üvöltő gyerekkel.

Teljesen együtt tudok érezni.

28 Funny Pictures to Nerd Out On | 8 Bit Nerds:

Amikor Anya megpróbál bármit is csinálni...

Mintha csak Dorkát és Sárát látnám :D

You’ve made the mistake of sharing a meme that upsets a bunch of sanctimommies and daddies. | 17 Problems All Sarcastic Parents Will Understand:

Köszönöm Istenem, hogy itt az alvásidő!

When you're a stay at home mom and daddy walks through the door! #SAHM #Truth #LOL:

Amikor háztartásbeli anyuka vagy és a férjed hazaérkezik.

ha! It's the best when lil fingers say hello under the door:

Akkor tudod igazán, hogy Anya vagy, amikor nem emlékszel, hogy  privát szféra mit is jelent.

Sosem gondoltam volna, hogy fogok tudni pisilni két  kíváncsi szempár kereszttüzében :)


Folyománya: 

Bathroom break, they WILL find you!:

Mindenhol megtalálnak.

Erről eszembe jutott, hogy Dorka hogyan szokott benézni a fürdőszoba ajtó szellőzőjén, amikor a kádban ázok, és még közben az ajtót is kapirgálja, tiszta horror! :)


A frizurám azt üzeni: Gyerekeim vannak!

Actually, just one in this house, but still true!!:

Így érzem magamat, miután lefektettem a gyerekeket.

képek forrása: Pinterest


Melyik a kedvencetek? Ti milyen mém-et gyártanátok?
Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

1 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!