Mommy essentials - avagy a hétköznapok túlélőkészlet anyaként

by - április 14, 2017

Bár a mostani élethelyzetemben is igyekszem megteremteni magamnak az "én időt", amikor nem csak anya vagyok, aki játszik és nem csak feleség, aki mindent észben tart, hanem nő is, aki törődik magával. Néha nagyon nehéz helyzetben vagyok, kevés időm jut a szépségápolásra, ezért folyamatosan próbálom megtalálni azokat a termékeket, amelyek hű társaim, fegyverhordóim és bizalmasaim lehetnek a rohanós hétköznapokon. 


Hajápolás:

Syoss szárazsampon: Nem is tudom mihez kezdenék, ha nem lenne mindig egy flakon utánpótlás ebből a szerből. Anyaként még inkább nehéz egy hajmosást beiktatni a napomba, így az öt perces készülődésben mindig számíthatok erre a termékre.

Cien korpásodás és zsírosodás elleni sampon: Éppen küzdök a hajammal. Hol hullik, hol korpásodik és ennek tetejében még zsírosodik is. Erről a samponról már sok jót olvastam korábban és eddig nálam is egészen bevált, bár sajnos sokáig nem tart vele a tiszta haj érzése, ezért úgy érzem csak átmenetileg lesz első helyen nálam a hajápolásban.

Balea volumen növelő hajpúder: Nem vagyok  valami nagy ász, ha tupírozásról van szó, de ha nem használok valamit, akkor úgy lapul a hajam a fejemre, mintha egész éjszaka sapkában aludtam volna. Szerencsére ennek az élettelenségnek kezdem már elejét venni a Lush egyik hajpakolásával, de a rosszabb napokon még mindig marad a hajpúder!

L'oréal Magic Retouch: Nehéz szívvel néztem a festék lenövesztős időszakom elé, de szerencsére vannak olyan termékek, amivel elkerülhető, hogy a lenövésemet meglátva, hirtelen felindulásból leborotváljam a fejemet, mondván így nem lehet utcára lépni! Szerintem szuper dolog, hogy beszínezi a lenőtt részt és a következő hajmosásig nem is kell foglalkozni ezzel a problémával.

Arc és smink:

Catrice HD Liquid alapozó: Nem hiába a legnépszerűbb dorgériás alapozó mostanság a bloggerek körében, mert tényleg nagyszerűen teljesít. Egész napos viselet mellett sem fényesedik át a zsírosodásra hajlamos bőrön, viszont a matt finish miatt hajlamos kihangsúlyozni a ráncokat. Ennek ellenére szeretem, a változásokkal pedig barátkozok.

Nivea Makeup Starter krém: Nem vagyok egy nagy arcápolási fenomén, de az már én is éreztem az elmúlt időben, hogy nagyobb sminkelések előtt (amikor BB krém helyett komolyabb alapozást végzek az arcomon) muszáj valamit még feldobni a bőrömre, hogy ne üljön meg az alapozó a kezdődő "tini" ráncaimban. Gyorsan beszívódik, víz alapú és szereti a bőröm.

Rimmel pirosító: Nagyon szeretem ezt az árnyalatot viselni az arcomon, hiszen megment az élőhalott kinézettől, hasonlóan, mint a Royal Blush ez is enyhén csillámos és üde ragyogást kölcsönöz a bőrnek. ITT is ezt viseltem.

Blistex ajakápoló:  Bizony két kiscsaj egész napos civilizálása sok-sok beszéddel jár, ami értelemszerűen eléggé szárítja az ember száját. Még szerencse, hogy ajakápolókból dugig vagyok, hiszen kell egy az anyukás táskámba, abba a táskámba, amit akkor viszek magammal, ha kimenőt kapok, a kocsiba, a hálóba, a nappaliba és lehetőleg mindenhová, ahol a lányok nem érik el. Jelenleg ezt használom legtöbbször. Egyszerű, nagyszerű, végzi a dolgát.

Testápolás és parfüm:

 Fan Honey Creme tusfürdő: Sosem értettem, hogyan lehet valaki odáig egy tusfürdőért, hiszen azzal, csak tisztálkodni kell és kész. Aztán rábukkantam erre a krémtusfürdőre és megértettem mire az a nagy vonzalom. Megfelelően hidratál ahhoz, hogy ne kelljen még fürdés után a testápolóval bíbelődnöm és az illata is sokáig érezhető a bőrömön, éppen annyira, hogy percenként szagolgassam magamat miatta. Mivel a lányok fürdése után enyém a kád, szeretem kiélvezni ezeket a nyugodt perceket. Ezzel a tusfürdővel pedig felkerül az i-re a pont.

Lady Speed Stick izzadásgátló stift:  Anya vagyok és mint olyan, folyton mozgásban. Nem is kevés megerőltető gyakorlatot viszek véghez nap, mint nap, ezért fontos, hogy az izzadós jelenetek ne végződjenek kellemetlenül. Azt ugyan már régen nem várom el, hogy meggátoljon minden csepp izzadságot egy ilyen termék, de a kellemes illatról egész nap gondoskodik, ez pedig nekem éppen elég.

Avon Sensuelle parfüm: Régóta hű társam, mondhatnám, hogy ebben az üvegben találtam meg az engem legjobban jellemző illatot. Régebben a Far Away-ért voltam odáig, T. a mai napig felkapja a fejét, ha megérzi valahol, de a mostani énemhez abszolút a Sensuelle illik a legjobban.


* A Blistex ajakápolót leszámítva egyik termék sem képezi promóció részét


Ti milyen szépségápolási cikket nem tudnátok nélkülözni a hétköznapokon?


Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!