Motivációs levél egy ikres anya tollából / 10+1 érv, amiért egy anya jó választás! /

by - augusztus 27, 2018

Mi anyukák kicsit olyanok vagyunk, mint a hangyák. A saját súlyunk többszörösét is elbírjuk átszámítva kismotorba, bevásárlószatyrokba, nyűgös gyerekbe és pelenkacsomagokba.

Kedves leendő Munkaadóm!

Nagyon régen kellett utoljára hasonló, felnőtt hangvételben megfogalmaznom a gondolataimat, hiszen az utóbbi majd három évben egy olyan nyelven kommunikáltam leginkább, ami olykor gügyögésből, máskor határozott mondatokból és annál többször fáradhatatlan és kreatív magyarázatokból állt. Minden tudásomat összeszedve  és a lehető legtöbb kávét magam mellé készítve megkíséreltem összegyűjteni azokat a képességeket, amiért szerintem minden anya a lehető legjobb munkaerő! 


1. Egyszerre több dologra is tudok figyelni. 

Mi az hogy! Megszámlálhatatlan dologra tudok figyelni! Meg tudok főzni úgy egy ebédet, hogy közben hisztit csillapítok és résen vagyok, hogy a szoba túlsó felében a gyermekem le ne essen a szekrényről, amire éppen felmászni igyekszik, mindeközben pedig még egy hivatalos telefont is le tudok bonyolítani. A zajszűrési technikákon még finomítanom kell, hiszen telefonálás közben még mindig megesik, hogy beszűrödik itt-ott egy részlet az "Anya gyereeee mááárrr!" mondatokból, de jelenleg a ruhásszekrény jó hangszegelőként működik.

2. Szuper ellenálló vagyok a betegségekkel szemben.

Anyaként azt a csodálatos képességet is kifejlesztem, hogy tökéletesen immúnis vagyok a bacikra és a fertőzésekre. Gondoljon bele! Legutóbb makk egészségesen túléltem mindenféle védőfelszerelés nélkül egy "hányóshasmenős" vírust! Egy nap betegszabadságot sem kell majd kivennem a saját betegségem miatt, ezt megígérhetem!

Megjegyzés: De, ha mégis elkapnék valamit, az anyáknál jobban senki sem tudja a világon, hogyan kell 38 fokos lázzal is úgy mosolyogni és énekelni a Cirmoscicahaj-t, mintha a világon semmi probléma nem lenne.

3. A teherbírásom nem ismer határokat.

Látott már Ön anyukát, amint éppen a bevásárlásból küzdi haza magát, miközben a szatyrokon és kismotorokon kívül még a gyerekek is az oldalán lógnak? Az anyák miden terhet elbírnak és miközben a heti bevásárlást repítik haza, hogy az egyenesen az ebédlőasztalon landoljon háromfogásos menüként, még a gyermekük számára is bármikor elővarázsolják a krumpli és a pelenkák alatt bujkáló cumit is!

4. Nagyon jól bírom a monotonitást.

Amerikai kutatók megállapították, hogy egy beszélni tanuló gyermek napjában 100.000-szer is képes feltenni ugyanazt a kérdést az anyukájának, aki ilyenkor az esetek szerencsésebbik részében angyali türelmemmel válaszol a csemete érdeklődésére, nagyjából ugyanazzal a válasszal, mint az előző 99.000 alkalommal. Szorozza be ezt a számot kettővel és már rögtön meg is kapja az én monotonítás tűrési hányadosomat.

5. Kreativitásom végtelen

Pontosan tudom, hogy egy helyzetben hogyan kell helyt állnom és azonnal kapcsolok is. A körülöttem lévő lehetőségeket a legjobban kihasználva 2 székből is képes vagyok bunkit építeni, rendkívüli erőbedobással és fantáziadúsan tudom előadni egy két évesnek, hogy miért nem helyes kutyakakit piszkálni az utcán és az egyszerű, de annál gyakoribb "Miért?" kérdésekre is oly annyira kielégítően tudok válaszolni, hogy a következő kérdésig legalább öt perc eltelik!

Itt szeretném megjegyezni, hogy a kifogáskezelési képességem is haladó szinten van, bár még fejlesztés alatt áll! A türelmem szintén!

6. Szervezőképességem egyedi

Az elmúlt időszakban egy különleges és egyedi tréning során fejleszthettem a logisztikai képességeimet is. Hogyan pakoljunk be a csomagtartóba két etetőszéket, 2 utazóágyat, 2 babakocsit és számtalan baba valamint gyermekholmit, hogy nekünk, felnőtteknek is jusson még egy zsebkendőnyi hely egy váltás bugyinak. Hogyan lehet bevásárolni, miközben két törpe tornádó szeretne mindent lebontani és mindenhová felmászni, főleg a boros és sörös üvegek polcára. Hogyan lehet 15+1 plüssállatot befektetni az ágyba úgy, hogy melléjük, még egy gyermek is beférjen és jusson neki takaró. Hogyan induljunk el úgy egy programra, hogy mindenkinek szép legyen a ruhája, a haja, be legyen minden pakolva, amire szükségünk van és én se pizsamába vágjak neki az útnak.

7. Jól tudok kompromisszumokat kötni

Az estek 50 %-ban nyertesként jövök ki a gyermekekkel való egyezkedésből és béketárgyalásokból, amelyben végül mindenki boldog és elégedett, valahogy így: "Nem, nincs már több mese, mert késő van. Na jó, de ez az utolsó. Halljátok, az utolsó!"

8. Nagyszerűen felmérem mások igényeit és könnyen kommunikálok.

Próbált már Ön egy két és fél éves gyerek nyafogásából rájönni, hogy mit akar? Amikor a már beszédet elég jól elsajátító dackorszakos csak vagdalkózik, de harapófogóval sem lehet kiszedni belőle, hogy mi a bántja? Nos, én tudom! Két és fél éves kiképzésem alatt nagyszerűen elsajátítottam az ember palánták sajátos kommunikálásának módját és törekedtem arra, hogy nonverbális közléseikből is megfejtsem mire van szükségük. Így egyben vagyok kommunikációs szakember és gondolatolvasó is!

9. A reakcióidőm stopperrel nem mérhető.

Elkapni a csemetét, mielőtt leesik a székről, ott teremni, amikor éppen a mászóka tetejéről próbál leugrani, az anyákban van egyfajta titkos képesség, talán a jövőbelátás tudománya, ami segít nekünk abban, hogy már jóval azelőtt ott legyünk valahol, mielőtt baleset történne. Garantáltan ott vagyok mindig, mindenhol pontosan! De ha ez valami oknál fogva mégsem jönne össze, akkor kívülről fújom az összes segélyhívó számát és azonnal tudom, hogy mi a teendő, ha mondjuk valaki feje beszorul egy homokozóvödörbe!

10. Sohasem futamodok meg a kihívások elől

Az esetek 99.99%-ában felveszem kesztyűt a kihívások kapcsán, legyen szó éppen kitörő hisztiről vagy egy átlagon felüli nehéz napról, amikor front van és még a kávé is elfogyott. A maradék 1%-ban pedig feltöltődöm, ezért a közeli mosdóban szoktam kuporogni és meditálok, míg új erőre kapok és a gyermekeim már azt is tutira elfelejtették, hogy mi bajuk volt, meg lehetőleg azt is, hogy a világon vagyok. 


+1: Ha valakit vidámságra kell bírni én fejből tudom a Dora a felfedező, a Mancs őrjárat vagy a Shimmer és Shine főcímdalait, bármikor készséggel állok rendelkezésre és kezdek bele a nótába, akár egy nehéz feladat előtt, hogy: Semmi baj, semmi gond, ez kétszer több a jóból! Nem kell félned, hidd el, vár a Kalandvölgy!


Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!



You May Also Like

2 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!