Februári kedvencek

by - március 02, 2018

Sziasztok!

Bár nagyon rövid hónap volt a február, nekem annál több élményem és kedves emlékem született ebben a hónapban. Mivel szeretitek és gyakran szoktátok is kérni, így ebben a bejegyzésben összegyűjtöttem a kedvenceimet az elmúlt hónapból.


 Fossil óra

Már tavaly elterveztem, hogy idén a 28. születésnapom alkalmából egy órával fogom meglepni magamat, mely elképzelésem valóra is vált. A húgommal egy teljes délutánt töltöttünk el nézelődéssel és próbálgatással, mire megtaláltuk a tökéletes Fossil darabot. Imádom, és rengeteget viselem mióta megvettem. ITT egy közelebbi képet is láthattok az óráról.

 Csokis tusfürdő

Évről-évre visszatérek ehhez a Palmolive tusfürdőhöz, hiszen imádom, hogy a krémes állaga mellett, nagyon finom és tartós csoki illata van a bőrömön. Hidratálásban talán nem ez a legerősebb tusfürdő, de ennek ellenére nagyon szeretem használni.

Vintage Pink rúzs

A Rimmel rúzs, amit az elmúlt időszakban nagyon sokan megkérdeztetek, hogy milyen márkájú és árnyalatú. Nem csodálom, mivel ez egy gyönyörű lilás, pinkes beütésű rúzs, ami szerintem az eddigi legjobb választásom és nagyon szeretem is viselni. Ezen a FOTÓN is ezt van az ajkaimon.

Clearskin Professional 3 az 1-ben arctisztító

Az Avon kínálatában találtam rá erre az arctisztítóra, ami arcradír és maszk is egyben. Én általában csak gyorsan átmosom vele az arcomat esténként és nagyon szeretem a hatását, hiszen az elhalt hámsejteket és a felesleges szennyeződéseket is szépen eltávolítja és puha lesz a bőröm a használata után.

Csipkés felső és virágos szoknya

A Tezenis-ben már régóta szemeztem ezzel a gyönyörű türkiz árnyalatú csipkés felsővel, aminek az árát kicsit soknak tartottam, de a születésnapom előtt végül beadtam a derekamat és egyáltalán nem bántam meg! Egy egyszerű farmerrel kombinálva is nagyon csinos lesz a végeredmény, ha ezt viselem. A szoknya hasonló választás volt, a Camaieu-ban vásároltam a születésnapi kedvezményemet felhasználva és egyszerűen imádom a virágmintákat és a gumis derekának köszönhetően, hogy végre újra viselhetek mást is a farmerszoknyákon kívül, hiszen a lányok születése után derékban sok szoknyával meggyűlik a bajom.

Spotify 

Utazáshoz, olvasáshoz, esti kikapcsolódáshoz vagy  gardrób rendszerezés közben, nagyon szeretem bekapcsolni a Heti kedvencek ajánlót, új számokat felfedezni és dúdolni a kedvenc dalaimat. Újévkor megfogadtam, hogy a gyerekzenéken kívül a felnőtt szekciót is előtérbe helyezem idén és nagyon hiányzott, hogy például együtt énekeljem James Blunt-al: It's gonna be OK! 

+ 1 : Könyvespolc 

Régi nagy álmom vált valóra a születésnapomon, hiszen a férjemtől egy könyves sarkot kaptam ajándékba. Nagyon szeretem, hogy a könyveim végre egy helyen vannak és szépen elrendezgethettem őket. Persze a lányok sokszor variálják át a polcokat, de nagyon szoktak vigyázni a könyvekre, így ezt egyáltalán nem bánom. A polcokat az IKEA-ból szereztük be, BILLY néven megtalálhatóak az áruházban.



Amiket még szerettem februárban:

Anya tortáját / a boldog szülinapot / a köszöntéseket / a blog szülinapot / a létrapolcunkat / a nappali felújítást / a hópihés reggeleket / a könyveket, amiket olvastam / a sok munkát, ami meghozta a várt eredményeket / a kisebb-nagyobb sikereket / a blog e-bookot, amit végre elkészítettem / a húgommal közös csajos délutánokat / hogy belevágtunk a bölcsibe és jó döntés volt / hogy milyen ügyesek a lányok és büszke lehet rájuk / a vicces beszédfejlődési pillanatokat / az olvasói leveleket és visszajelzéseket / jegyzetelni, tervezgetni / a blogra tervezett egyedi holmikat /  a közös live-ozást Szilvivel (FeMini Box) / a délutáni összebújásokat / a napokat, amikor minden flottul ment / a nagyon várt nagy alvásokat / a reggeleket, amikor végre elmúlt az éjjeli köhögés / hogy lehet már várni a tavaszt...bárcsak jönne / a délelőttöket, amikor kikapcsolódhattam / a közös vagy egyedül eltöltött ebédetek a helyi kifőzdében / a jó fej anyuka bloggereket és youtubereket / a jól sikerült fotókat a lányokkal / hogy újra és újra meg tudjuk fogni egymás kezét / a Trónok harca újranézős estéket, amikor én bealszok és Te betakarsz / 






Kedvenc bejegyzésem az elmúlt hónapban:

Az hiszem az elmúlt hónapban a legnagyobb büszkeséggel a blog egy éves évfordulója és a blogolással megélt élmények voltak a legmeghatározóbbak, ezért az ezzel kapcsolatos bejegyzésem volt a kedvencem. De született még bejegyzés a lányok alvásáról és a hálószobánk berendezéséről is, amit nagyon szerettetek.



"Ha van valami az életetekben, amibe eddig féltetek belevágni vagy úgy gondoltátok, hogy nem lennétek képesek rá, akkor vegyetek egy mély levegőt és vágjatok bele még ma! Ne halogassátok, ne keressetek kifogásokat, csak csináljátok! Egy dolgot nagyon megtanultam a blogolásból, ne engedjük, hogy az álmainknak a félelmeink szabjanak határokat vagy éppen a kevésnek hitt önbizalmunk! Lehet, hogy kezdetben senki vagy csak éppen pár ember fogja érdekesnek tartani, amit csináltok, lehet, hogy nem látjátok majd azonnal, hogy sikeres lehet amivel foglalkoztok és lehet, igen megeshet az is, hogy mások majd kinevetnek vagy megszólnak amiatt, hogy belevágtatok. DE az a fontos, hogy Ti magatok higgyetek abban amit csináltok, adjátok bele szíveteket és a lelketeket, ne álljatok meg sem az első, sem a második, de még a sokadik bukkanónál sem, tanuljatok, figyeljetek és végül meg fogjátok látni, hogy a lehetetlennek tűnő álmok éppen valósággá válnak az orrotok előtt!"  

Kedvenc bejegyzésem mástól:

Bár nem ebben a hónapban íródott Réka ( Habfürdő blog ) TED-Zsebre! Egyetlen másodperc bejegyzése, de mindenképpen az elmúlt időszak egyik kedvenc és nagy jelentőséggel bíró üzentét hordozza magában. Hamarosan én is szeretnék belevágni ebbe a kihívásba, hogy mindennap egy-egy apró és emlékezetes pillanatot megörökítek a napomból.

Kedvenc #anyavagyok pillanataim:

Mióta anya lettem sokat hallom, hogy: "Úgy megváltoztál, teljesen más vagy, mint korábban!" Elhangzott ez pozitív és negatív értelemben is. Én meg csak hallgatom és nem értem mások miért nem értik. Megváltoztam, más lettem ez így van, én magam is érzem. Nem csak a külsőm lett anyukásabb, itt-ott teltebb, de a belsőm is olyan, mintha kicserélték volna. Eleinte barátkoztam ezzel az új ÉN-nel. Nem igazán találtam a helyemet a szerepemben. A kórházban, a doktornénik, a védőnő már Anyukának hívtak, mikor én még fel sem eszméltem, hogy tényleg így van. Anya lettem, de belül még az a riadt nő, aki érezte, hogy valami most visszavonhatatlanul megváltozott az életben. Az érzések mintha sokkal nagyobb erővel érkeznének. Mindenen meghatódni, mindenen aggódni, mindenen dilemmázni és néha mindenen kiborulni. Erősnek lenni, pedig eddig nem voltam, bátornak mutatkozni akkor is, ha félek, minden nap újult erővel belevágni, még akkor is fáradt vagyok. Nem mások miatt, hanem azokért az ártatlan és mosolygós gyermeki szemekért, akik minden reggel örömmel várnak a kiságyban állva, kiabálva, türelmetlenül. Ők nem látják, hogy változok. Azt az embert látják bennem, akiben bízhatnak, aki fogja a kezüket mikor betegek, aki szereti őket a legnagyobb hisztijük után is.

Tegnap még csak azt mondtad:Anya! Ma pedig azt:Szeretlek! 

Kedvenc #gyerekekkelazelet pillanatom: 

Lángost sütöttünk ma és a lányok körülöttem serénykedtek. 
- Most bebugyoláljuk a tésztát a plédbe és hagyjuk pihenni.- mondtam nekik. Örömmel segítettek takargatni a tésztás tálat, majd sűrű pisszegések közepette Sára megszólalt:
-Csöndben, a tészta alusz.


Amire nagyon vágyom:

Remélem a hónapforduló a jó időt is meghozza! A várakozás így a vége felé a legnehezebb. Én már nagyon vágyom egy kis melengető napra és nyíló virágokra és ti? 


Üzenet a jövő hónapra: 

Choose, everyday to forgive yourself. You are human, flawed, and most of all worthy of love.
Bocsáss meg magadnak minden nap. Ember vagy, törékeny, de mindenekelőtt méltó a szeretetre. 

Nektek?


Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!