Idén merészebben!

by - január 19, 2018


Az újévben szeretnék még bátrabb és merészebb lenni. Persze nem arra gondolok, hogy most azonnal bejelentkezek egy bungee jumping ugrásra, de a következő év folyamán többször szeretnék igen-t mondani azokra a dolgokra, amikre korábban tagadóan ráztam a fejemet. Kihagytam izgalmas lehetőségeket, mert úgy gondoltam nekem úgysem sikerülne, nem tudnék megfelelni az elvárásoknak, vagy csak túl bonyolultnak tűnt valami ahhoz, hogy érdemes lett volna belevágnom és inkább hagytam az egészet. Lebeszéltem magamat ruhadarabokról, mondván hogy nem állna jól, sosem hordanám, vagy a pénztártól való távozás után úgyis is bánnám, hogy megvettem.

Pedig kísérletezni és új dolgokat kipróbálni, belevágni egy kalandba vagy kihívásba néha sokkal egyszerűbb, mint gondolnánk. 


A mostani szettem is a komfortzónán kívüli első lépéseim egyike, hiszen - bár ez talán nem látszik a képeken - a pulcsi kivételével az összes darab kicsit szokatlan és újdonságnak számító választás volt a részemről.

Tudtam, hogy valami feketének biztosan szerepelnie kell majd ebben az összeállításban, hiszen sokan nem tudják rólam, de kamaszként csakis ebben a színben éreztem jól magamat. Szerintem rajtam kívül sokatoknak megvan még a rock bandák emblémáival díszített póló a szekrényben és kicsit még mindig lázadónak érzitek magatokat, még akkor is, ha csak a takarításhoz veszitek fel. Nos, én is eladtam már régen az acélbetétes bakancsomat, és mint aki örökre eleget hordta magán a fekete színt a kamasz éveiben, majdnem 10 évig egyáltalán nem viseltem ezt az árnyalatot. Legutóbb a "jegyes fotóinkon" tűnt fel rajtam és sokan meg is döbbentetek, hiszen szokatlan volt feketében látnotok engem. Az igazság viszont az, hogy én nagyon jól éreztem magamat benne és már akkor eldöntöttem, hogy beszerzek néhány fekete alapdarabot a gardróbomba és ezután bátran viselni is fogom.


Persze nem kell aggódni, nem fogok ezután csak feketében járni, hiszen ahogy a képek is hűen tükrözik egy kis púder rózsaszínnel, néhány nőies fodorral és virág mintával még a vagány és sötét darabok is nőiessé varázsolhatóak.

Nagyon megtetszett a fekete szaggatott aljú nadrág, amit egy virág hímzés dob fel, kombinálva a romantikus fodros felsővel. A motoros hatású dzseki első ránézésre nagyon nem engem tükröz, de az összeállításnak szerintem tökéletesen megadja a hangulatát, akárcsak a lánccal kombinált kis válltáska. A végeredmény nem csak tetszik, de azt is bebizonyítja számomra, hogy valami új és szokatlan lehet izgalmas és bátran bevállalható.


A Pepco üzeletei korábban számomra csak a lakberendezési mániám kiélésének színhelyéül szolgáltak, de az utóbbi időben egyre több izgalmas ruhadarabbal távoztam az üzletből. Vettem már ott blézer stílusú kardigánt és régóta hőn áhított harangujjú felsőt. Az a tapasztalatom, hogy az üzletek kínálata szorosan lépést tart az éppen aktuális trendekkel, így kedvező áron juthatunk hozzá egy-egy divatos darabhoz.


Néha a komfortzónából kilépést nem csak egy új ruhadarab viselése jelentheti, hanem az is, ha belevágunk valami új és izgalmas dologba, amire eddig nem-et mondtunk. Ha próbára tesszük magunkat ismeretlen helyzetekben, amelyekről korábban úgy gondoltuk nem való nekünk vagy a félelmeink visszatartottak attól, hogy megpróbáljuk. 

Néha egy kis merészség is elég ahhoz, hogy rengeteg izgalmas dolog történjen, merd kipróbálni magad!


 / A ruhákat, a nyakláncot és a táskát a Pepco biztosította számomra ehhez az outfithez /

Fotók: Sunny Photo

Ti miben lesztek merészebbek idén?

Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!