15 dolog, amiért hálás lehetek 2017-ben

by - január 02, 2018


1. Sáráért és Dorkáért.

Rengeteget tanulok tőlük, végtelen szeretetet adnak és örökké hálás leszek azért - még, ha néha a mai napig értetlenül is állok a tény fölött, hogyan lehetséges, hogy nekem két gyermekem van -, hogy ők az életem részeivé váltak. Igazi kihívás az anyukájuknak lenni és születésük óta formálnak engem.


2. A házasságunkba vetett hitünkért.

Átment néhány nagy kihíváson a kapcsolatunk az elmúlt időszakban, nem túlzok, ha azt mondom, ez az év volt a legrosszabb és legstresszesebb számunkra a házasságunk tekintetében. Viszont a tény, hogy minden nehéz helyzetben meg tudtuk fogni egymás kezét, hogy azt tudtuk mondani: Fontos vagy! olyan erőt adott nekünk, amivel ezután azt hiszem sok mindent le tudunk majd győzni közösen. 

3. A húgommal eltöltött időért.

Erősen kötődöm a testvéreimhez, de a húgomhoz különösen, hiszen egészen kicsi korától fogva nagyon szoros a kapcsolatunk. A közöttünk lévő távolság miatt gyakran érezem úgy, hogy eltávolodunk egymástól, így amikor felvették ősszel egyetemre és közelebb költözött hozzánk, nagyon boldog voltam. Ennek köszönhetően sokkal több időt tudunk együtt tölteni és beszélgetni, amiért nagyon hálás vagyok.

4. A segítségért.

Minden támogatásért, amit ebben az évben kaptunk. Amikor a lányokra a nagyszüleik vigyáztak, így elmehettünk kettesben kikapcsolódni és feltöltődni. Nagyon sokat jelentettek nekünk ezek az alkalmak szülőként és párként is, hiszen két kisgyerek mellet nem sok időnk jut egymásra. Ezenkívül Tomi is nagyon sokat segített nekem az elmúlt évben, hogy eljuthassak blogos rendezvényekre és legyen időm megvalósítani az álmaimat. 

5.  A visszatérő barátért.

Őszintén hálás vagyok érte és nem tudom elégszer megköszönni, hogy az elmúlt évben olyan sokszor mellettem állt és mindig számíthattam rá. A hosszú telefonbeszélgetésekért, amikor sírtam vagy nevettem és az emlékezetes barátnős estéért rosé-val a kezünkben! Köszönöm Marcsi!

6. Az erőmért és a magamba vetett hitemért.

Ebben az évben a mélypontokat és a magaslatokat is megéltem az erőmmel kapcsolatosan. Sokszor úgy éreztem elhagy, máskor pedig úgy, hogy hegyeket tudnék megmozgatni általa. Nem is volt kérdéses, hogy az idei évre ezt a szót hozom magammal, mint mantrát.


 7. A bátorságomért.

Régóta halogatott dolgok megvalósítása, amelyek egy adag bátorságot igényeltek. Idén belevágtam és egyéni vállalkozó lettem, ami egy sor izgalmas újdonságot hozott az életembe.

8.  A kitartásomért.

Korábban olyan ember voltam, aki csak tervezgetett és álmodozott, de nem tett lépéseket azért, hogy valósággá váljanak az elképzelései. Mióta elkezdtem blogolni ez nagyon sokat változott, mert rájöttem, hogy csakis rajtam múlik, hogy mit érek el. Minden évben egyre több célt tűzök ki magam elé, amelyekből 2017-ben nagyon sokat sikerült megvalósítanom, erre pedig kivételesen nagyon büszke vagyok. 

9. A hibáimért.

Mert tanulok belőlük, mert megtanítanak elfogadni önmagamat és másokat is, hogy nem baj, ha nem vagyunk tökéletesek, így van rendben.

10. Az örömeimért.

Bár sokat emlegetem, hogy 2017-ben sok nehéz pillanat és borús időszak volt az életemben, bőven akadtak vidám és örömteli percek is, amiért igazán hálás lehetek. A hosszú őszi séták és délutáni játékok a lányokkal, az esti filmezések és összebújások a kanapén Tomival, a húgommal eltöltött bolondos vásárlások, a blogos események, a barátnős beszélgetések, az izgalmas és felejthetetlen olvasmányok, mind-mind erőt adó és boldog pillanatok voltak számomra.

11.  A blog újraindulásáért.

A lehető legjobb döntés volt, hogy egy kisebb szünet után, a félelmeimet legyőzve, az erőmet összegyűjtve, tiszta lappal visszatértem a blog világába. Szükségem volt a pár hónapos kikapcs-ra a blogot illetően, de ma már tudom, hogy ez az, amit szeretnék csinálni, ami leginkább kikapcsol, örömet okoz, és ami igazán ÉN vagyok.


12. Az újdonságokért, amikbe belevágtam.

Az idei év két nagy kihívása az volt a számomra, hogy merjek újra/ismét videókat készíteni. Olyannyira jól sikerült ez a kihívás, hogy a blog YouTube csatornáján megjelenő videókon kívül, még az élő videózások is rendszeresek lettek a blog és az én életemben.

13. Azért, hogy fejlődhetek.

A blog terén szinte minden nap újabb és újabb dolgot tanulok. Régen is szerettem fejleszteni magamat, de ettől az évtől kezdve már tudatosan keresem azokat az oldalakat és cikkeket, amelyekből az én márka felépítéséről vagy a blogolásról tanulhatok. Nagyon élvezem, hogy ilyen téren újdonságokat tanulhatok.

14.  Az álmaimért, amelyek teljesülnek.

Korábban sosem gondoltam volna, hogy az apró tettek vagy éppen a bátor, miden bele  lépések tényleg meghozzák a gyümölcsüket, de 2017-ben abszolút beigazolódott a számomra, hogy az álmokért tényleg megéri tenni, még akkor is, ha nem látjuk azonnal az eredményeket, mert előbb vagy utóbb biztos vagyok benne, hogy megtérülnek a fáradozásaink.

15.  A támogató szavakért.

Nem sokszor hangsúlyozom, de mindig nagy örömmel tölt el, amikor kapok egy kedves levelet vagy kommentet a blog kapcsán. Ha megismer valaki az utcán és odajön hozzám váltani egy-két szót, attól meg egyenesen lehidalok...persze csak jó értelemben. Szóval borzasztóan hálás vagyok minden biztató és támogató kedves szóért, mert ezek azok a visszajelzések, amelyeket miatt még több erőt érzek a blogoláshoz.


Ti miért vagytok hálásak?


Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!