Anya, feleség és nő! Hogyan lehet minden szerepet összeegyeztetni egy gardróbba?

by - szeptember 10, 2018

Nemrégiben egy izgalmas kalandban volt részem, ugyanis először segíthettem egy second hand bolt kollekciójának bemutatásában. A Gardrób egy nagyon fiatalos és trendi turi, tele stílusos és egyedi darabokkal, egy igazi kis ékszerdoboz a Király utcában. Rita a Gardrób stylistja merész és komfortzónán kívüli összeállításokat is megálmodott nekem, amit nagy örömmel próbálgattam. Ebben e bejegyzésben megmutatom nektek ezeket és mesélek arról, hogyan éreztem magamat a különböző stílusú szettekben anyaként, nőként vagy éppen feleségként. 

#anyavagyok

Sokan velem együtt biztosan ismeritek azt az érzést, amikor anyaként örülünk, hogyha nem a pizsamánkban húzzuk le az egész napot a négy fal között és a játszótérre magunkra tudunk kapni olyan darabokat, amelyeknek nem árt, ha kúszunk-mászunk a homokban. Valljuk be, a divatos darabjainkat a szekrényünkben szépen-lassan felváltották a kényelmes és praktikus darabok, amikor megszülettek a gyermekeink. Én is megtartottam a régi szakadt farmeremet, mondván jó lesz még a játszóra és van kidobásra ítélt edzőcipőm, amitől csak azért nem meg, mert bírja a homokot. De bevallom őszintén, hogy néha hiányzik a csinosabb öltözködés az egyszerű hétköznapokon is. 


A fenti szetteket bátran viselném, amikor a lányokkal a játszótérre, sétálni vagy a boltba megyünk. Csinos és kicsit izgalmasabb összeállítások, melyekben nem csak anyukának érezhetem magamat, hanem nőnek is. A kedvencem a farmerszoknyás, madár mintás kabátos összeállítás, amit egy kényelmes Toms cipővel valamint egy egyedi farmer hátizsákkal egészítettünk ki, de a piros ingben, farmer rövidnadrágban és a párduc mintás ruhában is nagyon jól éreztem magamat.

+tipp: Mostanában tudatosan alakítom úgy a "játszós" ruhatáramat is, hogy tartalmazzon csinosabb, de kényelmes darabokat, így a lányokkal közös programjaink alatt is öltözködhetek kicsit divatosabban. 

#feleségvagyok

A következő szett egy kicsit visszarepített a múltba és a komfortzónámból is kicsalogatott. Talán kevesen tudjátok, de régen nagy kedvelője voltam a rock zenének és az öltözködési stílusomban is szerettem megmutatni ezt a rajongásomat. A következő szett, amit Rita kiválasztott nekem kicsit felidézte a tinédzser éveimet. A piros ing és a fekete bőrnadrág (igen az ott egy bőrnaci!) kombinációjában meglepően jól éreztem magamat annak ellenére, hogy élesen eltért azoktól a romantikus, pasztell daraboktól, amelyeket általában viselek, nem is beszélve a szegecsekkel és tüskékkel díszített tűsarkúról, ami számomra a legbevállalósabb darabja volt a kollekciónak, hiszen sosem viseltem még ehhez foghatót!

Tominak sokszor meséltem már arról, hogy milyen lázadó voltam és mennyire szerettem az acélbetétes bakancsomat hordani, Ő pedig minden alkalommal azt mondja, hogy szeretett volna úgy is látni engem. Bár az öltözködésem akkor vett igazán nagy fordulatot, amikor találkoztunk, hiszen a megismerkedésünk hatására kezdtem a nőiesebb darabok felé tekintgetni, Tominak mindig tetszett a stílusom és az, hogy sokféle tudok lenni. Néha elegáns és nőies egy csipkeruhában, néha játékos és bohó egy kantáros nadrágban, a felesége a menyasszonyi ruhámban és a gyermekei anyukája a várandós darabokban. Sok oldalamat látta már és mindig ugyanaz a véleménye: Tetszem neki. 

Feleségként számomra nagyon sokat jelent, hogy mindenben támogat, legyen szó öltözködésről vagy álmokról és minden alkalommal, ha beteg vagyok vagy, ha majd kicsattanok az örömtől ugyanúgy tekint rám.


#novagyok

Mióta a lányok az utóbbi időben önállóbbak lettek, én is egyre jobban kezdek visszatérni a régi kedvenc és  igazán nőies darabjaimhoz. Egyszer-kétszer előfordult, hogy újra felvettem a magassarkú cipőimet és a ruha választásnál sem feltétlenül azt tartom már elsőként szem előtt, hogy a foltok ne látszódjanak meg rajta vagy könnyű legyen benne futni. Persze még szoknom kell ezt az újfajta szabadságot az öltözködés terén, mert majdnem három évig arra terveztem a ruhatáramat, hogy strapabíró és praktikus legyen. Bár mindig is érdekelt a divat, újfajta kalandnak élem meg, hogy most újraalakíthatom a ruhatáramat. Egyre többet tudok meg magamról, teljesen másképp, elfogadóbban látom a tükörképemet, ami az öltözködés terén is új kapukat nyit meg a számomra. Bátrabban, szabadabban választok a színek és stílusok közül, szívesen kísérletezem.

A másik dolog, amiért kezdek újra megbarátkozni a csinosabb darabokkal és a ruhatáramba is próbálom ezeket visszacsempészni az a munka világa. Nemrégiben egy gardrób szortírozásnál jöttem rá, hogy az elegáns szoknyáimat a szülés teljesen leredukálta, a blézereimet pedig felváltották a kényelmes és egyszerű kardigánok. Itt az ideje beszerezni néhány csinosabb és kényelmi szempontból nem feltétlenül csillagos ötöst szerzett darabot, amiben viszont bátran megjelenhetek eseményeken, programokon vagy megbeszéléseken.

A szín és stílus tanácsadás óta tudom, hogy a zöldnek vannak olyan árnyalatai, amelyek kifejezetten előnyösen a számomra, így azonnal megtetszett ez a zsákruha, az pedig, hogy egy kicsit vadabb párducmintás magassarkú szandival egészítettük ki, már csak megkoronázta a szettet szerintem. 


Ha szeretnétek ti is kicsit kimozdulni a komfortzónátokból és feldobni a ruhatáratokat néhány csinosabb, akár játszótérre is viselhető darabbal, akkor bátran nézelődjetek turikban. Ezzel a pénztárca kímélő megoldással olyan különleges darabokra bukkanhattok, amivel nem csak a ruhatáratokat dobhatjátok fel, de hosszú évekig kitartó kedvenceket is találhattok.

Minden általam viselt ruhadarabot és kiegészítőt, amit viselek megtaláltok a Gardrób turiban.

Nektek melyik szett tetszik a leginkább?

Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!

You May Also Like

1 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!