Gyerünk Anyukák! Edz velem!

by - október 30, 2017


Nyáron már meséltem nektek az életmódváltással kapcsolatos elképzeléseimről és a szabadtéri edzés felvillanyozó élményeiről.  Most viszont jön a hűvösebb idő és a bezártság, alig van kedve kimozdulni az embernek, nemhogy mozogni és edzeni! 

Éppen azon törtem a fejemet, hogy milyen jó lenne találni egy olyan mozgásformát, ami nem csak formál, de ki is kapcsol, segít levezetni feszültséget és ami akár itthonról is kényelmesen végezhető, amikor megkeresett Rita a Gyerünk Anyukám!-tól, hogy lenne e kedvem csatlakozni az újonnan induló programjaik valamelyikéhez. Természetesen nagyon izgatott lettem, hiszen korábban már követtem a Gyerünk Anyukám! megmozdulásait a Facebook-on és jókat nevettem olykor az anyukás posztokon, így tudtam, hogy mindenképp egy nagyon vidám és aktív csapathoz csatlakoznék. 


A második gondolatom viszont az volt, hogy fog ez nekem menni? Még sosem vettem részt hasonló kihívásban, magamat ismerve pedig elég könnyen feladom az ilyen jellegű elhatározásaimat, hiszen mindig ott van kísértésnek, hogy inkább megnézzek egy sorozatot , esetleg egyek egy kis nasit vagy egyszerűen csak üldögéljek a kanapén, ahelyett, hogy edzenék. Mivel a kíváncsiságom azért nagyon hajtott, így beregisztráltam a "mozgalom" honlapjára és megismerkedtem a programok mellett a sikertörténetekkel is, amik kellő löketet adtak ahhoz, hogy higgyek magamban és ne féljek belevágni a programba.  Ha pedig ez még nem lenne elég, akkor lecsekkoltam az edzőket is, elsősorban Nórit a Gyerünk Anyukám! alapítóját, aki egy vicces, életvidám, őszinte és hihetetlenül motiváló anyuka, ha pedig Ő képes volt az ikrei mellett otthon mozogni, akkor én is az leszek! 

A színes és izgalmas programok közül én első körben a 6 hetes FORMA-BONTÓ programot szeretném végigcsinálni, ami legfőképpen azért volt szimpatikus a számomra, mert látványos változást ígér az edzési időszak végére, illetve napi 30 percet vesz igénybe, ami könnyen beilleszthető a gyerekek alvási idejébe úgy, hogy az edzés után még más teendőimet is el tudom intézni...már ha lesz erőm. Egyszóval abszolút anyuka és bababarát mozgásforma, ami kényelmesen végezhető otthon.

Ami még izgalmasabbá teszi ezt a kihívást a számomra, hogy szuper lenne, ha közületek is csatlakoznának páran a kihíváshoz, így együtt mozoghatnánk végig a hat hetet melynek a végén mindenki beszámolhatna az élményeiről és az eredményeiről. Mindenki, aki velem együtt bekapcsolódik az edzésekbe, most ajándékként plusz 2 hetet ajándékba kap a 6 hét mellé, illetve a program végén egy jelentkezőt közületek személyes találkozó keretein belül is meginvitálok egy közös kis ünneplésre, ahol személyesen is megoszthatjuk egymással a tapasztalatainkat. Amennyiben szeretnétek csatlakozni hozzám az edzésben, írjatok egy rövid bemutatkozó emailt a fannizsuzsi(kukac)hotmail.com email címre, hogy jobban megismerhesselek benneteket és tarthassuk a kapcsolatot.

Jelenleg már zajlik az előszezon hete, így ti is tudtok már most csatlakozni a programhoz. A 6 hetes FORMA-BONTÓ program november 6-án indul és december 17-én ér véget.  Fél időnél, 3 hét letelte után fogok jelentkezni az első poszttal és a program végén is beszámolok majd az élményeimről. Kövessétek a kihívást vagy csatlakozzatok a csapathoz, ha szeretnétek egy jót mozogni velem!


Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!