Farmer szoknya egy kis ráadással / Őszies outfit inspiráció /

by - október 26, 2018

Sziasztok!

Nagyon régen volt utoljára outfit bejegyzés a blogon, így izgatottan vártam, hogy végre megoszthassam veletek a mostani összeállításomat. Szeretem a kényelmes, de csinos szetteket és ez kifejezetten a kedvencem lett, hiszen olyan darabokból állítottam össze, amelyek mind a kedvenceim lettek.


Egy-egy összeállítás megtervezésénél mindig figyelembe veszem, hogy kellően kényelmes, de csinos legyen a végeredmény és persze mindenképpen engem tükrözzön. 

Nagyon szeretek új stílusokkal kísérletezni, de ha valamit nem érzek a magaménak és nem tudok azonosulni vele, akkor biztos vagyok benne, hogy nem is fogom magamat jól érezni a bőrömben a viselése közben.

A divat a mai napig nagyon fontos nekem, pedig hosszú idő és próbálkozások sora kellett ahhoz, hogy meg tudjam fogalmazni milyen is a stílusom. A mai napig szeretek olyan kalandokban részt venni, amivel még inkább megismerhetem magamat és azt, hogy mi áll jól. Persze nem mondhatnám, hogy a legújabb trendeket követem, de számomra a divat izgalma abban rejlik, hogyan tudom kifejezni magamat a hozzám leginkább passzoló ruhadarabokkal. Ez a szett pedig teljesen én vagyok!




Az egyszerű, de nagyszerű elvét követve - ami szerintem a legtöbb outfitemre jellemző  - most is próbáltam egy kis újdonságot csempészni a szettembe, mégpedig a svájci sapka képében, ami most ismét aranykorát éli.  Nagyon hangulatos kiegészítő, ami szerintem jó kiegészítője lehet az egyszerű alapdarabokból álló összeállításoknak is.  Azt nem tudom, hogy végül a sok próbálkozás után sikerült e helyesen feltennem, de végül tetszett a végeredmény, de biztos, hogy ennek a sapkának a felhelyezését érdemes tükörben próbálgatni! 

Nagyon szeretek szoknyát viselni a hűvösebb évszakokban is, főleg a farmer darabokért vagyok oda, ezért azonnal megtetszett, amikor a Pepco-ban rátaláltam erre a ceruzaszoknyára, amit egy hímzett minta tesz különlegesebbé. Mivel mostanában amúgy is odáig vagyok ezekért az apró részletekért, így nem is volt kérdés, hogy ez a szoknya a gardróbom darabja lesz. Kényelemes és a magas derekú kialakításának köszönhetően nagyon előnyös is szerintem.


A vállvillantós darabok már tavaly berobbantak a boltokba, de én csak szépen lassan kaptam rá a viselésükre. Általában az a problémám hogy, állandóan igazgatnom kell magamon ezeket, mert csak nem akarnak a helyükön maradni. Ez a szürke pulcsi viszont nagyon belopta magát a szívembe, mert szerintem annyira nőies és egyben egy igazi őszi darab, hogy biztos vagyok benne, hogy még sokat fogom idén viselni!

A meleg sál nálam elengedhetetlen az őszi napokon és ez a pihe-puha darab még sokszor fog melengetni. A színe és a mintája miatt szerintem egy igazán univerzális darab. A táskáról is szeretnék nektek mesélni egy kicsit, mert kis mérete ellenére meglepően sok minden elfér benne és még annál is több! Belül egy kis neszesszert is rejt, amibe az apró és fontos holmikat pakolhatjuk, így nem vesznek el a táska mélyén, ami nekem különösen fontos tulajdonsága, ahogy a vállra akasztható kiegészítő pánt is.

+tipp: Én hűvösebb időben is szívesen hordok szoknyát, akár vastag harisnyával és bőrkabáttal kombinálva is bátran viselhető ez az összeállítás.



 / A ruhákat és a kiegészítőket a Pepco biztosította számomra ehhez az outfithez /

Fotók: Sunny Photo


Nektek, hogy tetszik ez az összeállítás? Szívesen viseltek szoknyát?

Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!

You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!