5 hazai alkotó, akiknek érdemes követni a munkáit /Hazai alkotók 8. /

by - október 05, 2018


Nagyon szeretem a hazai alkotók munkáit, de idén nyáron kicsit kevesebb időm jutott arra, hogy bemutassam nektek azokat a termékeket és mögöttük az alkotókat, akik kifejezetten megtetszettek. Ebben a bejegyzésben szerettem volna összegyűjteni őket, hogy ti is gyönyörködhessetek a munkáikban!
 

"Azt szeretem leginkább a hazai alkotók munkáiban, hogy nem csak szépek vagy hasznosak, hanem szeretettel adják!"


1. Egy csapatnyi kedves barát


Tündével a Tündérségek lelkes alkotójával először egy Pici Piac alkalmával találkoztam és  a kedves kis figurái miatt mentem oda az asztalához, de hamarosan Ő maga és a kedvességtől sugárzó személyisége is magával ragadott.  Azonnal elbűvöltek a babák, nyuszik, macik és unikornisok, akik kedvesen mosolyogtak a vásárlókra és minden részletük azt hirdette, hogy szeretettel, gondos odafigyeléssel készültek. Nagyon meglepődtem, amikor később Tünde egy személyes találkozásunk alkalmával elmesélte nekem, hogy nem olyan régen vágott bele a varrásba és először csak a saját kedvtelésére készítette az általa megálmodott figurákat, sokáig bátortalankodva, hogy másnak is megmutassa azokat.  Ugye szerintetek is teljesen felesleges volt az aggodalma? Hiszen a Tündérségek tényleg tündériek! 

Nemrégiben kaptunk Tündétől egy gyönyörű nyuszilányt (és a lányok is két kicsi nyuszkót), amit az Instagram oldalamon ITT már meg is mutattam nektek és nagyon boldog vagyok, hogy egy ilyen különleges darab díszíti a lakásunkat. 

Tünde szívesen készít a figuráin kívül babakelengyét, keresztelős ajándékokat, nászajándékokat is,  így mindenképpen érdemes szétnézni nála, ha ajándékot kerestek egy közelgő ünnepre!

2. Praktikus táskák nem csak anyukáknak


Bár a Lilla Sellei Bags darabjait tervező és készítő Lilla maga is anyuka és táskáit a praktikusság jegyében alkotja, nem csak anyukáknak készíti azokat. Célja az, hogy olyan hasznos és trendi darabokat adjon a vásárlóinak, amelyek könnyebbé teszik a hétköznapokat. A variálható oldal és hátizsákokon kívül ma már övtáskát és biciklis táskát is megtalálhatunk a webshopjában 
különleges mintákban.

Nyár eleje óta tesztelem én is a saját Lilla Sellei variálható táskámat és már megjártunk vele több fővárosi túrát hármasban Sárával és Dorkával. Akadály nélkül elfért benne minden, amire a lányoknak és nekem szükségünk volt, elnyelt mindent, akárcsak Mary Poppins csodás táskája! A kis belső, rögzíthető neszesszernek köszönhetően pedig a kisebb, dolgok  sem vesztek el a táska mélyében. Különösen szeretem, hogy viselhetem oldaltáskaként és hátizsákként egyaránt, így azokon a napokon is tökéletes választás, amikor nőként és akkor is amikor tetőtől talpig anyaként indulok el otthonról. 

Remélhetőleg hamarosan Lilla táskáit és a Pocket Trailert, ami szintén egy nagyon hasznos holmi anyukák számára a kismotorok és futóbiciklik hordozásában egy külön bejegyzésben is bemutathatom nektek!

3. Fonalékszerek a szivárvány színeiben


Judit horgolt ékszerei első pillantásra megfogtak, mert nem csak különlegesek és szépek, hanem széles színviláguknak köszönhetően az ember azt sem tudja hirtelen, hogy melyiket viselné a legszívesebben! Nekem egy kék és rózsaszín karkötőm van Judittól, egy teljes ékszerszettet pedig nemrég megnyerhettetek egy nyereményjáték keretein belül, de biztos vagyok benne, hogy bővíteni fogok az ékszereim sorát valamelyik darabbal, mert az új őszi darabok és árnyalatok nagyon tetszenek! Ha szeretitek a természetes dolgokat, akkor nézzetek szét a JuccWork kínálatában, ahol nem csak ékszereket találhattok, hanem filc apróságokat, horgolt babákat, gyerekjátékokat

4. Falra 


Az EKKA dekoráció alkotója Andi a különleges feliratok és dekorációk megvalósítója, aki törekszik az egyediségre és a kreatív megoldásokra. Legelőször a FeMini Box-ban találkoztam a munkájával, egy #mosoly felirat képében és azóta is lelkesen követtem az alkotásait. Nemrégiben egy közös együttműködés kapcsán a mi otthonunkba is készített egy egyedi feliratot és  Instagram-on meg is mutattam nektek ITT, hogy a nappalinkban hogyan mutat a különleges motivációs felirat. Nagyon tetszik, hogy minden nap ez a felirat fogad, mert nekem nagyon fontosak az ilyen és ehhez hasonló mantrák és mindig pozitív energiával töltenek fel. A lányok szobájába is került egy kis dekoráció Andinak köszönhetően, ott egy mama maci és két kicsi bocs kapott helyet a falon, amit mindannyian nagyon szeretünk.

Andi nem csak otthonokat és gyerekszobákat varázsol egyedivé az alkotásaival, hanem esküvői dekorációkat és egyedi elképzeléseket is elkészít a 


5. Különleges szépségek gyurmából


Nagyon örültem, amikor Zsanett megkeresett és bemutatta nekem a különleges, süthető gyurmából készült termékeit. Mindig nagyon szeretek új dolgokat megismerni és a Babo Dekor kínálata pont olyan, amihez szerintem újra és újra vissza fogok térni, mert nem csak magunknak, de nagymamáknak, rokonoknak, testvéreknek és barátoknak is nagyszerű ajándékokat lehet itt találni, főleg, mert Zsanett örömmel és készségesen elkészíti a saját elképzeléseink alapján is a bögréket, képeket vagy egyedi kanalakat.

Most egy régi álmomat valósította meg, egy ikres anyukás kép képében, amihez a figurákat rólam és a lányokról mintázta. Korábban már nézegettem az inspirációs oldalakon a hasonló illusztrációkat és szerettem volna itthonra is beszerezni egy ilyet, de ez a 3 dimenziós, gyurmából készült kép szerintem még különlegesebb! Nagyon boldog vagyok, hogy elkészült! 

A képek az alkotók saját Facebook oldaláról származnak.


Nektek van kedvenc hazai alkotótok?

Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!

You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!