Nő vagyok és élvezem! / Hazai alkotók 4. /

by - szeptember 06, 2017

Nemrégiben otthon töltöttem a lányokkal egy hetet vidéken és alkalmam nyílt több időt eltölteni az egyik kedvenc hazai alkotómmal a Dana ékszereket készítő Annával az otthonában. A városi légkörből kiszakadva, először nehezen szokok hozzá a falusi nyugalomhoz, de pár nap átállás után újra élvezem a természet közelségét, a mezítláb mászkálást a kertben és a tücsköktől hangos nyárestéket.

A Dana ékszerek hasonló környezetben születnek és azért jöttek létre, mert alkotójuk szeretne minden egyes darabbal egy kis természetet zárni az ékszereibe, hogy magunkon hordva azokat, soha ne felejtsük el, mi vesz körbe minket, mi van a talpunk alatt.  

Az ékszerkészítés szenvedélye már évek óta tart és Anna hamarosan ötvösként is kamatoztathatja majd tudását, mellyel még különlegesebb formában őrizheti meg örökre a virágok és növények szépségét. A számos szakmai siker mellett a Dana ékszerek mindig újabb és újabb izgalmas taggal bővülnek, Anna most egy különleges projekten, egy menyasszonyi csokor ökogyantába zárásán dolgozik, ami örök emlék lehet majd a menyasszonynak és a vőlegénynek élete nagy napjáról. Szinte az indulása óta követője és szerelmese vagyok a Dana ékszereknek, ezért nagy öröm volt eltölteni Annával néhány órát, melyben nem csak az ékszerek és hazai alkotók iránti vonzalmam kapott még nagyobb lángra, hanem a természet közelében, a természet adta kincsekkel egy kicsit én is feltöltődhettem.

Erre az alkalomra vadrózsás ékszereket választottam a Dana ékszerek közül, mert ez a virág jelképezi számomra a nőiességet és a romantikus lelket. Különösen tetszik a karkötőn, a bőr és az ökogyanta kombinációja, ettől lesz a rózsa kifinomultsága egy kicsit vagány is.


A mostani kiegészítőket szerettem volna egy kicsit sportosabb darabokkal viselni, hogy megmutassam az ékszerek sokszínűségét, aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve elvetettem az ötletet és arra gondoltam, hogy egy olyan összeállításban mutatom be őket, ami a nőiességet mutatja be.

Egy fehér nadrágot és egy rózsás toppot választottam, utóbbi amúgy a nyár egyik abszolút kedvenc darabja nálam egy turiban csaptam le rá. A fehér nadrág nálam nagy vízválasztó, nem sokszor van alkalmam és bátorságom viselni, mert szerintem különlegesen fontos, hogy ezt a darabot mivel kombináljuk. Jól tettem, hogy kimozdultam a komfortzónámból? Nem tudom. Vajon illik egymáshoz az összeállításom minden darabja? Nem tudom. De az biztos, hogy amikor felpróbáltam együtt ezeket a darabokat együtt, abszolút nőiesnek és csinosnak éreztem magamat, amire az általam viselt ékszerek tették fel a pontot.


Eszembe jutott, hogy a várandósságom előtt, milyen sokat viseltem magassarkút és mennyire szerettem a hasonló, nőiességet nagyon is hirdető darabokat, amikor még nem az volt a fő szempont, hogy vajon a nadrág foltlepergető funkcióval is rendelkezik-e vagy sem. Úgy gondolom, hogy attól, hogy belépett az életembe az anya szerep, amit szeretek és kiteljesedtem általa, egy igencsak nagy részem azért még mindig NŐ marad, éppen ezért kapok minden alkalmon, ahol gyakorolhatom ezt a szerepemet is és a magassarkú viselést. Ezt az összeállítást egy városi kiruccanáshoz ugyanúgy el tudom képzelni, mint egy romantikus randihoz.

Ez a sorozat talán az egyik kedvencem az eddigiek közül, mert a helyszín valamint a fények is tökéletesek voltak és nagyon jó hangulatban készültek a képek. Elcsíptük még a nyár egyik utolsó meleg napját, ami szép lezárása volt az idei forró évszaknak. A fotósomnak Erikának ismét köszönöm a munkáját és az idejét, amit rám szánt, nagyszerűek lettek a képek!


Fotók: Sunny Photo

A Dana ékszerek készítőjénél tett látogatásomról egy rövid film is készült, amit a blog YouTube csatornáján meg is nézhettek ITT.  Illetve egy nyereményjátékon is játszhattok hamarosan Dana ékszerekért, figyeljétek a blog Facebook oldalát.


Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!