Vintage ékszerek a Vintanitól / Magyar alkotók /

by - június 07, 2017

Régóta kedvelem a magyar alkotók munkáit, de a vonzalmam talán azóta mélyült el igazán, mióta édesanyám barátnőjének alkotásaiba belehabarodtam illetve, amikor megismerkedtem a Femini Box-al (de ez egy másik történet). Mostanában egyenesen gyűjtöm magam köré a hazai termékek készítőit és szeretném a jövőben a blogon is bemutatni Őket, hogy még többen megismerhessék a munkáikat.

Így hát nagyon megörültem, amikor nemrég egy magyar ékszerkészítő hölgy a Vintani - kézműves ékszerek megálmodója, Anita megkeresett és bemutatta nekem az ékszereit. 


Már a Vintani online shopjában is nagyon tetszettek a vintage hangulatú ékszerek, de elfogultság nélkül állítom, hogy ami a kis sárga buborékos tasakban érkezett hozzám, az felülmúlta minden várakozásomat. Először is alig hittem a szememnek, hogy ennyi szépség, hogyan férhet el egy ilyen kis borítékban. A második dolog, ami még inkább szemet szúrt, hogy csupa igényes és finom munkával megalkotott ékszert fogtam a kezeim között, amik egy pillanatra elém varázsolták Anitát, ahogy szerető gondoskodással készíti ezeket a darabokat.


Honnan kapta a Vintani a nevét?

- Vintani szó a vintage és Anita szóból keletkezett. Nagyon szeretem a vintage stílust és ilyen stílusú ékszereket is készítek.

Honnan fakad az ékszerkészítés szeretete?

- Mar gyermekkoromban is készítettem egyszerűbb ékszereket, és más kézműves dolgokat is szívesen csinálok.

Milyen környezetben készíted az ékszereidet?

- Van egy kis sarkom, ahol dolgozok és közben a kedvenc sorozataimat nézem. Ez a "munka" az ékszer készítés engem kikapcsol, megnyugtat. Egyfajta terápia.


Romantikus, kifinomult és egyedi darabok, melyek a nyári esküvő szezon kitűnő kiegészítői lehetnek. Ha szeretnétek Ti is  egy darabkát a Vintani ékszerek romantikájából, kövessétek a blog Facebook oldalát ITT és hamarosan lehetőségetek lesz nyerni egy gyönyörű ékszerszettet Anitától.

Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!