Egy doboz nyár - FeMini Box nyári kiadás

by - június 19, 2017

Nagyon vegyesek az érzéseim a magyar meglepetés dobozokkal kapcsolatosan és ahogy olvastam a véleményeket, nem vagyok ezzel egyedül. Azt viszont bátran ki merem jelenteni, hogy a FeMini Box erősen döntögeti a dobozkák iránt érzett fenntartásaimat.

Igényes, nőies és tele van meglepetéssel! Ez a három dolog jut először eszembe, ha a magyar tervezők népszerűsítésére felesküdött FeMini Box-ra gondolok. Ez volt az első olyan kezdeményezés, amiért én is tudatosabban kezdtem keresni a magyar alkotók munkáit és szépen lassan beleszeretni azokba.

A Helló lányok! Itt nyár! kiadás nagyon izgalmasnak ígérkezett, hiszen ebbe a dobozba most csupa-csupa olyan holmi kapott helyet, ami a tudatos nőknek készült.

Biztos ismeritek az érzést, amikor egy meglepetésekkel teli dobozt bontogatva egyik ámulatból a másikba estek. Nos, így voltam valahogy én is, amikor megérkezett hozzám ez a kiadás. 


A dobozt felbontva olyan érzésem támadt, mintha máris egy trópusi szigetre csöppentem volna, köszönhetően a MentaTea Shop teának, amit a doboz megérkezésének estéjén már ki is próbáltam és szuper kikapcsolódást jelentett miközben ezt a posztot írtam nektek. Mennyei körtés-almás íze mindenféle extra ízesítés nélkül is szinte megszólal. Biztosan beszerzek még magamnak ezekből a teákból itthonra.

A második abszolút kedvencem az EFZSÉ kulcstartó volt, ami vidám színével és csajos mivoltával azonnal a kulcstartóm éke lett. Nem csak az én figyelmemet ragadta meg ez a darab, Sára és Dorka is vitatkozott rajta, hogy ki nézegethesse meg először a rózsaszín, vidám díszt.

Az örömnek itt még nem volt vége, hiszen ott lapult még a dobozban egy aranyos Boriska - fából készült ékszerek fülbevaló, ami  a - kiadás nevéhez hűen -  fagyit formáz. 

Nagyon megtetszett a  FRISS kozmetikumok Ultraibolya Bioaktív Szérum ( 15 ml), ami nem csak hasznos a nyári fényvédelemben, de az illata is mennyei levendulás, amiből remélem az alkotó készít majd parfümöt is, mert elsők között lennék, aki beszerzi ezt az illatot. 

Hello Rosie Home Decor által tervezett Hello Summer! plakát a mostanában abszolút trendi nyári hangulatot idézi és nagyon tetszik, szerintem a gardróbunk tökéletes kiegészítője lesz egy képkeretben helyet kapva.

EBdesign táskatartója nem csak szép és önmagában olyan, mint egy ékszer, de nagyon hasznos is. Már be is készítettem a táskámba, hogy mindig kéznél legyen, ha szükségem lenne rá.


Bari's Hand Made Ékszerek zsinór karkötőhöz hasonlóval már máskor is szemeztem a boltokban, úgyhogy most nagyon boldog vagyok, hogy a dobozban rejtőzött, méghozzá magyar ékszerkészítő kezei nyomán.

A Nusenka-ról még sohasem hallottam ezelőtt, de pont ezért szeretem a FeMini Box kiadásait, mert így megismerhettem a kávékapszulából készült ékszereket és az alkotót, aki megvalósítja ezeket.


A FeMini Box nyári kiadása szerintem fenomenális lett. A csomagolástól kezdve a benne rejlő holmikig, minden nagyon szép, igényes és csajos. Szerintem nekünk nőknek pont egy ilyen szeretet csomagra van szükségünk! Nagyon jó érzés volt bontogatni a dobozt!


Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!